Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурінний, Олексій Вячеславович-
dc.contributor.authorKurinnyi, Oleksii Viacheslavovych-
dc.date.accessioned2023-07-19T08:38:17Z-
dc.date.available2023-07-19T08:38:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКурінний О. В. Ефективність використання інформаційно-освітніх середовищ в умовах дистанційного навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // Інноваційна педагогіка. – 2023. – № 58, Т. 2. – С. 196-199.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10768-
dc.descriptionThe article focuses on the phenomenon of information and educational environments in education and the specifics of their use in the conditions of distance learning in higher education. The article examines the theoretical foundations of the modern scientific paradigm. Theoretical analysis was used to study classic and modern scientific works on the specifics of using information and educational systems in education. The main principles of open education are highlighted and the principles underlying the emergence and functioning of distance education are analyzed. The article examines how information and educational environments are defined in the scientific world and analyzes the most famous definitions.uk_UA
dc.description.abstractСтаття фокусується на феномені інформаційно-освітніх середовищ в освіті та специфіці їх використання в умовах дистанційного навчання у вищій школі. В статті досліджуються теоретичні засади сучасної наукової парадигми. Теоретичний аналіз застосовувався, щоб вивчити класичні та сучасні наукові роботи по специфіці використання інформаційно-освітніх систем в навчанні. Висвітлюються основні принципи відкритої освіти та аналізується, які принципи є засадами для появи та функціонування дистанційної освіти. В статті розглядається, яким чином дається визначення інформаційно-освітнім середовищам в науковому світі та аналізуються найбільш відомі дефініції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво «Гельветика»uk_UA
dc.subjectінформаційне-освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectнова освітня парадигмаuk_UA
dc.subjectinformation-educational environmentuk_UA
dc.subjecton-line educationuk_UA
dc.subjectnew educational paradigmuk_UA
dc.titleЕфективність використання інформаційно-освітніх середовищ в умовах дистанційного навчання у вищій школіuk_UA
dc.title.alternativeThe effectiveness of the use of information and educational environments in distance learning at higher educational establishmentsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
курінний.pdf538,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.