Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10768
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курінний, Олексій Вячеславович | - |
dc.contributor.author | Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T08:38:17Z | - |
dc.date.available | 2023-07-19T08:38:17Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Курінний О. В. Ефективність використання інформаційно-освітніх середовищ в умовах дистанційного навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // Інноваційна педагогіка. – 2023. – № 58, Т. 2. – С. 196-199. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10768 | - |
dc.description | The article focuses on the phenomenon of information and educational environments in education and the specifics of their use in the conditions of distance learning in higher education. The article examines the theoretical foundations of the modern scientific paradigm. Theoretical analysis was used to study classic and modern scientific works on the specifics of using information and educational systems in education. The main principles of open education are highlighted and the principles underlying the emergence and functioning of distance education are analyzed. The article examines how information and educational environments are defined in the scientific world and analyzes the most famous definitions. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття фокусується на феномені інформаційно-освітніх середовищ в освіті та специфіці їх використання в умовах дистанційного навчання у вищій школі. В статті досліджуються теоретичні засади сучасної наукової парадигми. Теоретичний аналіз застосовувався, щоб вивчити класичні та сучасні наукові роботи по специфіці використання інформаційно-освітніх систем в навчанні. Висвітлюються основні принципи відкритої освіти та аналізується, які принципи є засадами для появи та функціонування дистанційної освіти. В статті розглядається, яким чином дається визначення інформаційно-освітнім середовищам в науковому світі та аналізуються найбільш відомі дефініції. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | інформаційне-освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | нова освітня парадигма | uk_UA |
dc.subject | information-educational environment | uk_UA |
dc.subject | on-line education | uk_UA |
dc.subject | new educational paradigm | uk_UA |
dc.title | Ефективність використання інформаційно-освітніх середовищ в умовах дистанційного навчання у вищій школі | uk_UA |
dc.title.alternative | The effectiveness of the use of information and educational environments in distance learning at higher educational establishments | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
курінний.pdf | 538,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.