Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10768
Title: Ефективність використання інформаційно-освітніх середовищ в умовах дистанційного навчання у вищій школі
Other Titles: The effectiveness of the use of information and educational environments in distance learning at higher educational establishments
Authors: Курінний, Олексій Вячеславович
Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych
Keywords: інформаційне-освітнє середовище
дистанційне навчання
нова освітня парадигма
information-educational environment
on-line education
new educational paradigm
Issue Date: 2023
Publisher: Видавництво «Гельветика»
Citation: Курінний О. В. Ефективність використання інформаційно-освітніх середовищ в умовах дистанційного навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // Інноваційна педагогіка. – 2023. – № 58, Т. 2. – С. 196-199.
Abstract: Стаття фокусується на феномені інформаційно-освітніх середовищ в освіті та специфіці їх використання в умовах дистанційного навчання у вищій школі. В статті досліджуються теоретичні засади сучасної наукової парадигми. Теоретичний аналіз застосовувався, щоб вивчити класичні та сучасні наукові роботи по специфіці використання інформаційно-освітніх систем в навчанні. Висвітлюються основні принципи відкритої освіти та аналізується, які принципи є засадами для появи та функціонування дистанційної освіти. В статті розглядається, яким чином дається визначення інформаційно-освітнім середовищам в науковому світі та аналізуються найбільш відомі дефініції.
Description: The article focuses on the phenomenon of information and educational environments in education and the specifics of their use in the conditions of distance learning in higher education. The article examines the theoretical foundations of the modern scientific paradigm. Theoretical analysis was used to study classic and modern scientific works on the specifics of using information and educational systems in education. The main principles of open education are highlighted and the principles underlying the emergence and functioning of distance education are analyzed. The article examines how information and educational environments are defined in the scientific world and analyzes the most famous definitions.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10768
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
курінний.pdf538,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.