Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10771
Title: | Використання дистанційних платформ та соціальних мереж для навчання та саморозвитку в період військового стану |
Other Titles: | Using remote platforms and social networks for learning and self development during martial law |
Authors: | Баталова, А. Б. Batalova, A. B. |
Keywords: | цифровізація інформатизація онлайн-технології digitization informatization online technologies |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | FOP Marenichenko V.V. |
Citation: | Баталова А. Б. Використання дистанційних платформ та соціальних мереж для навчання та саморозвитку в період військового стану [Електронний ресурс] / А. Б. Баталова // Scientific Research and Innovation : Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference, (April 3-4, 2023). – Dnipro : FOP Marenichenko V.V., 2023. – Р. 101. – Режим доступу : https://orcid.org/0000-0003-2059-9594. – Заголовок з екрану. |
Abstract: | Цифровізація та інформатизація суспільства полегшили вирішення проблеми, яка стала перед освітою в період військового стану. Освіта дуже швидко відреагувала на всі зміни в суспільстві та знайшла оптимальні варіанти проведення освітнього процесу. Вирішенню цих питань сприяло впровадження онлайн-технологій, які ґрунтуються на зміні у підходах до організації та проведенні навчання. Зміни відбуваються глобальні, тому що це не тимчасове рішення, а перехід на новий якісний рівень. |
Description: | Digitization and informatization of society facilitated the solution of the problem that faced education during the period of martial law. Education reacted very quickly to all changes in society and found optimal options for conducting the educational process. The implementation of online technologies, which are based on a change in approaches to the organization and conduct of training, contributed to solving these issues. Changes are happening globally, because this is not a temporary solution, but a transition to a new qualitative level. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10771 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.