Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10812
Title: | Провокативне навчання як ресурс для розвитку критичного мислення |
Other Titles: | Provocative learning as a resource for the development of critical thinking |
Authors: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Keywords: | компетентнісний підхід критичне мислення рефлексивна модель competence-based approach critical thinking reflexive model |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Рідель Т. М. Провокативне навчання як ресурс для розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // І Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Професійна діяльність вчителів : проблеми та стратегії», (28 листопада 2022 р.). – Кропивницький, 2022. – Режим доступу : https://646155c3-0e22-4ab2-a894-021440f5a83a.filesusr.com/ugd/1d8c6d_a4bf6e14055d43f2bc0d716c1b09d8d4.pdf ; https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/issue/view/27.05.2022/748. – Заголовок з екрану. |
Abstract: | У статті розглядається потенціал технології провокативної педагогіки для розвитку критичного мислення у навчанні іноземної мови. Наведено основні положення провокативної педагогіки. Виявлено обмеження технології. Запропоновано перспективи досліджень, пов'язаних зі створенням і застосуванням моделі навчальної провокаційної ситуації. |
Description: | The article discusses the potential of the technology of provocative pedagogy for the development of critical thinking in teaching a foreign language. The main provisions of provocative pedagogy are given. The limitations of the technology are revealed. The prospects for research related to the creation and application of a model of educational provocative situation are suggested. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10812 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рідель_тези_1.pdf | 244,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.