Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10812
Title: Провокативне навчання як ресурс для розвитку критичного мислення
Other Titles: Provocative learning as a resource for the development of critical thinking
Authors: Рідель, Тетяна Миколаївна
Ridel, Tetiana Mykolaivna
Keywords: компетентнісний підхід
критичне мислення
рефлексивна модель
competence-based approach
critical thinking
reflexive model
Issue Date: 2022
Citation: Рідель Т. М. Провокативне навчання як ресурс для розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // І Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Професійна діяльність вчителів : проблеми та стратегії», (28 листопада 2022 р.). – Кропивницький, 2022. – Режим доступу : https://646155c3-0e22-4ab2-a894-021440f5a83a.filesusr.com/ugd/1d8c6d_a4bf6e14055d43f2bc0d716c1b09d8d4.pdf ; https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/issue/view/27.05.2022/748. – Заголовок з екрану.
Abstract: У статті розглядається потенціал технології провокативної педагогіки для розвитку критичного мислення у навчанні іноземної мови. Наведено основні положення провокативної педагогіки. Виявлено обмеження технології. Запропоновано перспективи досліджень, пов'язаних зі створенням і застосуванням моделі навчальної провокаційної ситуації.
Description: The article discusses the potential of the technology of provocative pedagogy for the development of critical thinking in teaching a foreign language. The main provisions of provocative pedagogy are given. The limitations of the technology are revealed. The prospects for research related to the creation and application of a model of educational provocative situation are suggested.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10812
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рідель_тези_1.pdf244,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.