Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10840
Title: Методи розвитку критичного мислення на уроках іноземної мови у вищих навчальних закладах
Other Titles: Methods of critical thinking development in a foreign language classroom in higher educational establishments
Authors: Курінний, Олексій Вячеславович
Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych
Keywords: критичне мислення
м’які навички
когнітивні здібності
critical thinking
soft skills
cognitive skills
Issue Date: 2023
Citation: Курінний О. В. Методи розвитку критичного мислення на уроках англійської мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // CXXIII Міжнародна інтернет конференція «Розвиток науки та техніки в умовах воєнного стану», (Житомир, 3 травня 2023 р.). – Житомир, 2023
Abstract: Теза присвячена проблемі формування навички критичного мислення при вивченні іноземних мов. Проблема формування цієї навички є дискусійною галуззю досліджень у різних дисциплінах протягом довгого часу. Хоча серед фахівців вищої освіти існує спільна думка про важливість навичок критичного мислення, немає ясності щодо того, що таке критичне мислення. Метою статті є вивчення принципів розвитку та використання навичок критичного мислення на заняттях з іноземної мови.
Description: The thesis is devoted to the problem of developing critical thinking skills when learning foreign languages. The problem of forming this skill has been a debatable field of research in various disciplines for a long time. Although there is a consensus among higher education professionals about the importance of critical thinking skills, there is a lack of clarity about what critical thinking is. The purpose of the article is to study the principles of development and use of critical thinking skills in foreign language classes.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10840
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.