Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10846
Title: Визначення місця і ролі інженерної педагогіки у системі підготовки сучасних фахівців через призму принципів
Other Titles: Determining the place and role of engineering pedagogy in the system of training modern specialists through the prism of principles
Authors: Хурсенко, Світлана Миколаївна
Khursenko, Svetlana
Keywords: інженерна освіта
інженерна педагогіка
професійна педагогіка
engineering education
engineering pedagogy
professional pedagogy
Issue Date: 2023
Citation: Хурсенко С. М. Визначення місця і ролі інженерної педагогіки у системі підготовки сучасних фахівців через призму принципів [Електронний ресурс] / С. М. Хурсенко // Матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції «Світ наукових досліджень», (23-24 травня 2023 р.). – Тернопіль-Переворськ, 2023. – Вип. 19. – С. 78-79.
Abstract: У роботі розглянуто показана роль інженерної педагогіки в якості самостійної галузі наукового знання, яка за рахунок взаємодії з технічними науками і технікою педагогічно впливає на розвиток особистості студента, створює умови для формування багатогранної особистості інженера.
Description: The paper examines the role of engineering pedagogy as an independent field of scientific knowledge, which, due to interaction with technical sciences and technology, pedagogically influences the development of the student's personality, creates conditions for the formation of a multifaceted personality of an engineer.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10846
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04.pdf702,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.