Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10965
Title: Теоретико-методологічні засади формування професійної культури сучасного фахівця
Other Titles: Theoretical and Methodological Foundations of the Formation of the Professional Culture of a Modern Specialist
Authors: Харченко, Інна Іванівна
Kharchenko, Inna Ivanovna
Keywords: професійна культура
сучасний фахівець
студенти
professional culture
modern specialist
students
Issue Date: 2022
Citation: Харченко І. І. Теоретико-методологічні засади формування професійної культури сучасного фахівця [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Міжнародна науково-практична конференція «Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників філологічних наук», (Одеса, 25-26 лютого 2022 р.). – Одеса, 2022. – С. 142-144. – Режим доступу : http://eadnurt.diit.edu.ua/bitstream/123456789/15529/1/Vlasova.pdf. – Заголовок з екрану.
Abstract: У тезах здійснено аналіз теоретико-методологічних засад формування професійної культури сучасного фахівця. Доведено, що успішність процесу формування професійної культури майбутнього фахівця, є колективна творча і продуктивна діяльність педагога зі студентами і студентів між собою, виділено основні складові частини професійної культури майбутнього фахівця.
Description: The theses analyze the theoretical and methodological foundations of the formation of the professional culture of a modern specialist. It is proved that the success of the process of forming the professional culture of the future specialist is the collective creative and productive activity of the teacher with students and students among themselves, the main components of the professional culture of the future specialist are highlighted.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10965
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf202,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.