Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10980
Назва: Features of Innovative Doctoral Training at Present Stage
Інші назви: Особливості інноваційної підготовки докторантів на сучасному етапі
Автори: Klochkova, Tetiana Ivanivna
Клочкова, Тетяна Іванівна
Ключові слова: doctoral supervision
supervisor
supervisory practice
наукове керівництво аспірантами
науковий керівник
практика наукового керівництва
Дата публікації: 2023
Видавництво: «Publishing House of University of Technology»
Бібліографічний опис: Klochkova Т. Features of Innovative Doctoral Training at Present Stage [Electronic resource] / Т. Klochkova // Tendencies and Challenges for Teaching Foreign Languages in a Multicultural Academic Environment : monograph. – Katowice : «Publishing House of University of Technology», 2023. – прийнята до друку.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є аналіз феномену реформування докторської освіти. Він зосереджений на останніх змінах у підготовці докторантів, які можна спостерігати в Європі з моменту включення докторантури як третього циклу до трициклової системи вищої освіти з метою створення синергії між Європейським дослідницьким простором та Європейським простором вищої освіти. Особлива увага приділяється нормативній базі, що регулює докторську освіту та складається з найбільш важливих стратегічних документів по докторській освіті, що спрощує процес реформування. Передбачено перелік можливих тригерів реформ, який включає впровадження структурованих докторських програм, дослідницьку кар'єру в академічних колах та за їх межами, критичну важливість пошуку нової моделі фінансування, мобільність, інтернаціоналізацію, проведення трансдисциплінарних досліджень, що сприяють інтегруванню знань у межах навчальних дисциплін, підвищення професійного рівня наукових керівників і збільшення обсягу їх відповідальності, підвищення якості дослідницького середовища тощо. У статті висвітлюється створення в 2008 році Ради Європейського Союзу з докторської освіти (EUA-CDE), яка взяла на себе керівну функцію в процесі реформування докторської освіти. Вона зосереджена на щорічних зборах EUA-CDE як універсальної платформи, що охоплює різні аспекти, починаючи від презентації платформи, візії, місії та цілей EUA-CDE до впливу цифровізації та пандемії COVID на докторську освіту. Підвищення кваліфікації наукових керівників як інституційної відповідальності та її специфіка описані з точки зору реформування докторантури.
Опис: This paper aims to contribute to the analysis of the phenomenon of doctoral education reforming. It focuses on recent changes in PhD training that can be observed in Europe since the inclusion of doctoral studies as the third cycle in a three-cycle higher education system with the aim to create stronger synergy between the European Research Area and the European Higher Education Area. Special attention is given to the regulatory framework governing the doctoral education that consists of the most important strategic documents on PhD studies, which make the process of reforming streamlined. The author has compiled a non-exhaustive list of possible reform triggers that includes the emergence of new types of PhD students, development of structured doctoral programs, research careers inside and outside of academia, critical importance of searching for a new funding model, mobility, internalization, provision of a full range of generic and transferable skills essential for PhD students, application of transdisciplinary research integrating knowledge across academic disciplines, increasing concern about the genuineness of research, professional excellence of supervisors and increase in the scope of their liability, enhancement of the quality of research environment, etc. The article highlights the creation of the EUA Council for Doctoral Education (EUA-CDE) in 2008 that has taken over a steering role in this process as one of the milestones in the reforming of doctoral studies. It focuses on the EUA-CDE Annual Meetings as a universal platform covering different aspect beginning from presentation of the platform, vision, mission and goals of the EUA-CDE and ending with impact of digitalization and COVID pandemic on doctoral education. The upskilling and professional development of supervisors as an institutional responsibility and its specifics are further described from the perspective of PhD reforming.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10980
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf322,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.