Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11001
Title: Pedagogical and technological aspects of e-learning effectiveness in terms of the war
Other Titles: Педагогічні та технологічні аспекти ефективності електронного навчання в умовах війни
Authors: Berestok, Olha Volodymyrivna
Бересток, Ольга Володимирівна
Keywords: e-learning
blended learning
synchronous and asynchronous modes
електронне навчання
змішане навчання
синхронний та асинхронний режими
Issue Date: 2023
Publisher: «Publishing House of University of Technology»
Citation: Berestok O. V. Pedagogical and technological aspects of e-learning effectiveness in terms of the war [Electronic resource] / O. V. Berestok // International scientific and practical conference «Tendencies and Challenges for Teaching Foreign Languages in a Multicultural Academic Environment». – Katowice : «Publishing House of University of Technology», 2023. – Режим доступу : http://www.wydawnictwo.wst.pl. – Заголовок з екрану.
Abstract: The article deals with peculiarities of pedagogical and technological peculiarities of synchronous and asynchronous e-learning modes and main objectives, methods and strategies of blended learning in higher education from a scientific and practical point of view in terms of the war in Ukraine. The basic description of synchronous and asynchronous online-learning and blended learning at different historical periods is emphasized.
Description: У статті розглядаються особливості педагогічних та технологічних особливостей синхронного та асинхронного режимів електронного навчання та основні завдання, методи та стратегії змішаного навчання у вищій школі з науково-практичної точки зору в умовах війни в Україні. Наголошується на базовому описі синхронного та асинхронного онлайн-навчання та змішаного навчання в різні історичні періоди.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11001
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf513,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.