Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11030
Назва: Розвиток критичного мислення студентів у процесі вивчення іноземної мови
Інші назви: Development students’ critical thinking skills in the process of foreign language learning
Автори: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Fomenko, Tetiana Mykolaiivna
Ключові слова: критичне мислення
іноземна мова
медіаграмотність
critical thinking
foreign language
media literacy
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Фоменко Т. М. Розвиток критичного мислення студентів у процесі вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Матеріали IX Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю «Використання новітніх технологій навчання іноземної мови для розвитку когнітивних здібностей майбутніх фахівців немовних спеціальностей», (Житомир, 22 лютого 2023 р.). – Житомир, 2023. – С. 135-137. – Режим доступу : https://drive.google.com/drive/folders/1BWUBSWaZnfuXZKD5DIWHMYkghwQJN0CW?usp=share_link. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається проблема формування у студентів навичок критичного мислення у контексті розвитку медіаграмотності з використанням досвіду Європейського Союзу. Метою роботи є висвітлення завдань навчального курсу «Основні практики медіаграмотності ЄС для формування критичного мислення студентів у контексті навчання іноземної мови», розробленого для викладання у Сумському національному аграрному університету в межах реалізації проєкту Еразмус+ Модуль Жана Моне «Екстраполяція стратегій ЄС для розвитку медіаграмотності студентів у вищій освіті України».
Опис: This paper deals with the problem of the problem of students’ critical thinking skills formation in the context of media literacy development using the experience of the European Union. The purpose of the work is to highlight the tasks of the training course “Major EU practices on media literacy for boosting students’ critical thinking in the frame of the target language learning”, developed for teaching at Sumy National Agrarian University within the implementation of the Erasmus+ Jean Monnet Module project “EU strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian HE”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11030
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.