Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11041
Title: Аналіз європейського досвіду підготовки фахівців сфери гостинності
Other Titles: Analysis of the European experience training of hospitality spheres
Authors: Коваленко, Олександр Вікторович
Єпик, Лариса Іванівна
Kovalenko, Oleksandr Viktorovich
Yepyk, Larysa Ivanivna
Keywords: туризм
гостинність
підготовка фахівців
tourism
hospitality
training of specialists
Issue Date: 2023
Publisher: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Citation: Коваленко О. В. Аналіз європейського досвіду підготовки фахівців сфери гостинності [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко, Л. І. Єпик // Людинознавчі студії. – Сер. «Педагогіка». – Дрогобич : Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2023. – № 16 (48). – С. 123-128. – Режим доступу : doi.org/10.24919/2413-2039.16/48.18. – Заголовок з екрану.
Abstract: У даній статті зазначено, що в умовах інтеграції вітчизняної системи освіти в європейський та світовий освітній простір, є доцільним ретельне вивчення наявного зарубіжного досвіду у сфері підготовки фахівців для індустрії туризму, з тим, щоб підвищити загальний рівень якості освітніх послуг та забезпечити формування фахівців, здатних приймати економічно обґрунтовані рішення з управління готелями, ресторанами, туристичними компаніями, а також визначати їхню стратегію та тактику, розвивати інтеграційні процеси у світовій та вітчизняній індустрії гостинності та туризму. Також у роботі визначено, що у світовій практиці найбільш популярні дві моделі викладання «науки гостинності» – американська та швейцарська. Навчальні заклади, що прийняли американську модель, характерний сильніший акцент на менеджменті як такому, а у швейцарській моделі, навпаки, велику увагу приділяють прикладним питанням. У роботі розкрито тезу про те, що роботодавці часто віддають перевагу випускникам європейських готельних шкіл, які пройшли практику у найкращих готелях. Особливо цінуються дипломи швейцарських інституцій, які традиційно гарантують високий рівень підготовки – адже швейцарська модель освіти вважається еталоном навчання у сфері готельного бізнесу.
Description: This article states that in the context of the integration of the domestic education system into the European and global educational space, it is expedient to carefully study the available foreign experience in the field of training specialists for the tourism industry, in order to increase the overall level of quality of educational services and ensure the formation of specialists capable of to make economically justified decisions on the management of hotels, restaurants, and travel companies, as well as competently determine their strategy and tactics, develop integration processes in the global and domestic hospitality and tourism industry. The work also determined that the two most popular teaching models of the "science of hospitality" are the American and the Swiss. Educational institutions that have adopted the American model are characterized by a stronger emphasis on management as such, while in the Swiss model, on the contrary, much attention is paid to applied issues. The paper reveals the thesis that employers often prefer graduates of European hotel schools who have completed internships in the best hotels. Diplomas from Swiss institutions, which traditionally guarantee a high level of training, are especially valued - because the Swiss model of education is considered the benchmark for training in the hotel business.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11041
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf386 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.