Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолченко, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorВолченко, Євген Олександрович-
dc.contributor.authorVolchenko, Nataliia-
dc.contributor.authorVolchenko, Yevhen-
dc.date.accessioned2023-08-16T09:37:33Z-
dc.date.available2023-08-16T09:37:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВолченко Н. В. До питання розвитку підприємницької діяльності фізичними особами-підприємцями в умовах євроінтеграції України [Електронний ресурс] / Н. В. Волченко, Є. О. Волченко // Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи : теорії та пропозиції : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, (Запоріжжя, 12-13 травня 2023 р.). – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 5-9.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11069-
dc.descriptionThe publication deals with the topical issue of the development of marketing activities of small businesses under the conditions of European integration. The authors determined that each of the entrepreneurs will face changes in legal, economic, organizational, managerial and other aspects of functioning. However, compliance with EU standards will automatically lead to an increase in the competitiveness of products. Based on the results of the research, it was concluded that entrepreneurs should focus on adapting to changes in the legal field of marketing activities under the conditions of European integration, and in the case of its rapid implementation, they will be able to gain access to international resource markets and take advantage of the new market for their products.uk_UA
dc.description.abstractПублікацію присвячено актуальному питанню розвитку маркетингової діяльності малого бізнесу за умов євроінтеграції. Авторами визначено, що кожен з підприємців стикатиметься зі змінами у правовому, економічному, організаційному, управлінському та інших аспектах функціонування. Проте, дотримання стандартів ЄС автоматично призведе до підвищення показників конкурентоспроможності продукції. За результатами дослідження дійшли висновку, що підприємці повинні зосередитися на адаптації до змін правового поля здійснення маркетингової діяльності за умови євроінтеграції, а у разі її швидкої реалізації вони зможуть отримати доступ до міжнародних ринків ресурсів та скористатися перевагами нового ринку збуту своєї продукції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherLiha-Presuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectправове полеuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsmall businessuk_UA
dc.subjectlegal fielduk_UA
dc.titleДо питання розвитку підприємницької діяльності фізичними особами-підприємцями в умовах євроінтеграції Україниuk_UA
dc.title.alternativeTo the question of the entrepreneurial activity’s development by natural persons-entrepreneurs in the conditions of the European integration of Ukraineuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf186,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.