Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11069
Title: До питання розвитку підприємницької діяльності фізичними особами-підприємцями в умовах євроінтеграції України
Other Titles: To the question of the entrepreneurial activity’s development by natural persons-entrepreneurs in the conditions of the European integration of Ukraine
Authors: Волченко, Наталія Василівна
Волченко, Євген Олександрович
Volchenko, Nataliia
Volchenko, Yevhen
Keywords: маркетинг
малий бізнес
правове поле
marketing
small business
legal field
Issue Date: 2023
Publisher: Liha-Pres
Citation: Волченко Н. В. До питання розвитку підприємницької діяльності фізичними особами-підприємцями в умовах євроінтеграції України [Електронний ресурс] / Н. В. Волченко, Є. О. Волченко // Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи : теорії та пропозиції : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, (Запоріжжя, 12-13 травня 2023 р.). – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 5-9.
Abstract: Публікацію присвячено актуальному питанню розвитку маркетингової діяльності малого бізнесу за умов євроінтеграції. Авторами визначено, що кожен з підприємців стикатиметься зі змінами у правовому, економічному, організаційному, управлінському та інших аспектах функціонування. Проте, дотримання стандартів ЄС автоматично призведе до підвищення показників конкурентоспроможності продукції. За результатами дослідження дійшли висновку, що підприємці повинні зосередитися на адаптації до змін правового поля здійснення маркетингової діяльності за умови євроінтеграції, а у разі її швидкої реалізації вони зможуть отримати доступ до міжнародних ринків ресурсів та скористатися перевагами нового ринку збуту своєї продукції.
Description: The publication deals with the topical issue of the development of marketing activities of small businesses under the conditions of European integration. The authors determined that each of the entrepreneurs will face changes in legal, economic, organizational, managerial and other aspects of functioning. However, compliance with EU standards will automatically lead to an increase in the competitiveness of products. Based on the results of the research, it was concluded that entrepreneurs should focus on adapting to changes in the legal field of marketing activities under the conditions of European integration, and in the case of its rapid implementation, they will be able to gain access to international resource markets and take advantage of the new market for their products.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11069
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття.pdf186,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.