Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11132
Назва: Ten-year review on the effect and prospect of postgraduate education reform in one Chinese university
Інші назви: Десятирічний огляд ефекту та перспективи реформи післядипломної освіти в китайському університеті
Автори: Zhang, Wenxi
Lozynska, Inna
Чжан, Веньсі
Лозинська, Інна
Ключові слова: Post-graduating education
high-quality development
Chinese university
післядипломна освіта
якісний розвиток
китайський університет
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Zhang W. Ten-year review on the effect and prospect of postgraduate education reform in one Chinese university [Electronic resource] / W. Zhang, I. Lozynska // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2023. – Вип. 1 (93). – С. 12-16.
Короткий огляд (реферат): The connotative development of postgraduate education has contributed to the cultivation of high-level innovative professionals and has promoted the high-quality development of higher education. During the past decade,Chinese University has achieved remarkable results in the practice of the connotative development of postgraduate education by constructing the work system of ideology and politics for postgraduates upgrading the educational structure and the cultivation mode,emphasizing the supervisor's responsibility for moral education and guaranteeing the support system. In the future, to promote the postgraduate education and cultivate professionals responsible for national rejuvenation 's imperative to innovate the education model and strengthen the foundation of its own with the characteristics of the Chinese university.
Опис: З постійним просуванням комплексної реформи післядипломної освіти конотативний розвиток став новим вибором шляху розвитку післядипломної освіти в нову епоху. З'ясування та перегляд передумов конотативного розвитку післядипломної освіти та десятирічного курсу реформування післядипломної освіти в школі може наочно показати загальний контекст конотативного розвитку післядипломної освіти в школі. Висновки щодо прискорення реформування та розвитку післядипломної освіти в нову епоху, видані у вересні 2020 року, надають більш конкретні теоретичні та практичні напрямки для університетів для прискорення конотативного розвитку післядипломної освіти. В даний час дослідження та практика основних університетів показують, що історичні досягнення були досягнуті в підвищенні якості післядипломної освіти, оптимізації типу структури аспірантів, інноваціях механізму післядипломної підготовки та побудові платформи післядипломної підготовки, і Китай неухильно рухається до сильної країни в післядипломній освіті. З часу проведення 18-го Національного з'їзду Комуністичної партії Китаю конотативний розвиток післядипломної освіти вступив у новий етап: глибоко впроваджено механізм післядипломної освіти, система післядипломної підготовки скоординована багатьма партіями, системно оптимізована структура післядипломної освіти, покращена якість післядипломної освіти в цілому. Протягом останніх десяти років школа безперервно культивувала велику кількість якісних талантів для досягнення «двох столітніх цілей» і китайської мрії про велике омолодження китайської нації. Основна увага шкільної реформи виглядає наступним чином: 1. Школа постійно впроваджувала шлях ідеологічної та політичної освіти для аспірантів, створювала платформу для побудови наукової етики та стилю навчання, платформу культурної освіти, платформу для онлайн-освіти та ідейно-політичної освіти big data, платформу для стипендій та допомоги, платформу для практичної освіти. 2. В останні десять років університет надавав великого значення післядипломній освіті, постійно адаптувався до потреб національного розвитку. 3. У 2020 році університет додає 5 пунктів авторизації докторських ступенів з дисципліни першого рівня, 4 категорії авторизації докторських професійних ступенів, 1 пункт авторизації магістерської дисципліни першого рівня та 1 категорію авторизації професійного ступеня магістра. 4. Університет активно досліджує та впроваджує інноваційні моделі підготовки талантів високого рівня та постійно підвищує якість післядипломної підготовки. 5. З 2018 року школа активно просувала «ідейно-політичну освіту в клас» для аспірантів, інтегруючи ідейно-політичну освіту в викладання професійних курсів, сприяючи інтеграції ідейно-політичної освіти та професійної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11132
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf269,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.