Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilotserkovets, Maryna Anatoliivna-
dc.contributor.authorFomenko, Tetiana Mykolaiivna-
dc.contributor.authorLushchyk, Yuliia Mykolaiivna-
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЛущик, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-25T09:05:56Z-
dc.date.available2023-12-25T09:05:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBilotserkovets M. European Union strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian higher education [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, T. Fomenko, Y. Lushchyk // Educational Challenges. – 2023. – 28 (2). – 37-50. – Режим доступу : https://www.researchgate.net/publication/375442157_European_Union_Strategies_Extrapolation_for_Boosting_Students'_Media_Literacy_in_Ukrainian_Higher_Education ; https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.02. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11252-
dc.descriptionУ статті висвітлено реалізацію проєкту Еразмус+ Жан Моне Модуль, який сприяє посиленню ролі медіаграмотності серед громадян. Метою статті є розгляд практичних аспектів розвитку медіаграмотності та критичного мислення студентів закладів вищої освіти у контексті вивчення іноземної мови, враховуючи європейський та український досвід. Методологія дослідження передбачала аналіз та узагальнення наукових джерел для розкриття основних проблем, що розглядаються; збір та узагальнення цінних моментів із внесків науковців у всьому світі, спостережень та описів міжкультурної комунікації. Результати дослідження свідчать про те, що навички медіаграмотності мають бути обов’язковим предметом на всіх факультетах та розвиватися протягом усього життя. Навчальний курс повинен базуватися на передових інноваціях і досягненнях у цій галузі з урахуванням європейського та українського досвіду.uk_UA
dc.description.abstractThe paper deals with the realization of Erasmus+ Jean Monnet Module project that contributes to the strengthening of the role of media literacy among citizens. The aim of the article is to regard practical aspects of media literacy and critical thinking development for higher education (HE) institution’ students in the context of foreign language learning, considering European and Ukrainian experiences. The methodology of the study involved analysing and generalizing scientific sources to uncover the main issues under investigation; collecting and summarizing valuable points from scholars’ contributions worldwide, intercultural communication observations and descriptions. The results of this study suggest that media literacy skills should be a compulsory subject in all branches of educational faculties and developed throughout life. The training course should be based on advanced innovations and achievements in this field, considering European and Ukrainian experiences.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectCritical Thinkinguk_UA
dc.subjectEuropean Policiesuk_UA
dc.subjectForeign Language Traininguk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectєвропейська політикаuk_UA
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk_UA
dc.titleEuropean Union strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian higher educationuk_UA
dc.title.alternativeЕкстраполяція стратегій Європейського Союзу для розвитку медіаграмотності студентів у вищій освіті Україниuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fomenko T._European Union strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian HE.pdf303,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.