Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11256
Назва: Interdisciplinary Approach to the Concept of Security in the Frame of Jean-Monnet Project EUSPACED
Інші назви: Міждисциплінарний підхід до концепції безпеки в рамках проекту Жан-Моне EUSPACED
Автори: Berestok, Olha
Tsyhanok, Hanna
Klochkova, Tetiana
Baidak, Liudmyla
Бересток, Ольга
Циганок, Ганна
Клочкова, Тетяна
Байдак, Людмила
Ключові слова: interdisciplinary approach
European standards
safety needs
міждисциплінарний підхід
європейські стандарти
потреби y безпеці
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Interdisciplinary Approach to the Concept of Security in the Frame of Jean-Monnet Project EUSPACED [Electronic resource] / O. Berestok, H. Tsyhanok, T. Klochkova, L. Baidak // I International Scientific and Practical Conference «Actual Problems of Teaching Educational Components of Social and Humanitarian Sphere in Higher Education», (Kherson, Ukraine, June 15-16, 2023). – Kherson, 2023
Короткий огляд (реферат): The article deals with such concept as security in the framework of the interdisciplinary approach to European standards in the sphere of modern humanitarian education in Ukraine. The basis for defining and reforming of modern education in our country is emphasized. The acknowledgement for safety as the second tier in Maslow's hierarchy is presented. The deficiency needs (D-needs), and the top level growth or being needs (B-needs) are described. The approximate contour of the term "security" is provided. The concept "security" in linguistic, cultural, sociological, pedagogical and psychological aspects is considered. The need to re-conceptualize the fundamental category "security" from static to interdisciplinary one is recognized.
Опис: У статті розглядається таке поняття як безпека в рамках міждисциплінарного підходу до європейських стандартів у сфері сучасної гуманітарної освіти в Україні. Підкреслено основи визначення та реформування сучасної освіти в нашій країні. Подано визнання безпеки як другого рівня в ієрархії Маслоу. Описуються потреби дефіциту (D-потреби) і потреби росту або буття верхнього рівня (B-потреби). Наведено приблизний контур терміна «безпека». Розглядається поняття «безпека» в лінгвокультурологічному, соціологічному, педагогічному та психологічному аспектах. Визнається необхідність реконцептуалізації фундаментальної категорії «безпека» зі статичної на міждисциплінарну.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11256
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бересток. Interdisciplinary approach to the concept of security in the frame of Jean_1.pdf483,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.