Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11277
Назва: Удосконалення управління та адміністрування в мікробізнесі
Інші назви: Improving management and administration in microbusiness
Автори: Воронін, Сергій Ігорович
Voronin, Serhii Ihorovych
Ключові слова: управління
адміністрування
мікробізнес
management
administration
micro business
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. А. Хромушина
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні основи управління та адміністрування в мікробізнесі: розглянуто сутнісні характеристики та особливості мікробізнесу, досліджено особливості управління та адміністрування в мікробізнесі; окреслено проблеми управління мікробізнесом в умовах невизначеності; узагальнені перспективи управління та адміністрування в мікробізнесі в умовах цифрової трансформації економіки. Проведений аналіз поточного стану функціонування мікробізнесу на прикладі фізичної особи-підприємця Вороніна Сергія Ігоровича. У процесі дослідження з’ясовано організаційні та економічні аспекти підприємницької діяльності. Проаналізовано в динаміці основні економічні показники діяльності фізичної особи-підприємця. Проаналізовано рівень використання трудових ресурсів та основних засобів у процесі здійснення мікробізнесу. Досліджено практичні аспекти та особливості управління мікробізнесом у сфері послуг автомобільних вантажних перевезень. Розглянуто зовнішнє та внутрішнє адміністрування діяльності фізичної особи-підприємця. Визначено напрями удосконалення управління та адміністрування діяльності фізичної особи-підприємця. Наведено рекомендації по управлінню змінами при реалізації мікробізнесу у сфері автомобільних вантажних перевезень, що передбачає здійснення внутрішнього моніторингу за процесом змін, визначення стримуючих факторів та прийняття відповідних управлінських рішень. Наведено пропозиції по управлінню якістю послуг автомобільних вантажних перевезень фізичною особо-підприємцем, які передбачають розробку системи показників оцінки якості послуг: показники надійності; показники безпеки; показники клієнтського сприйняття. Запропоновано застосування стратегічно орієнтованого підходу до управління та адміністрування діяльності фізичної особи-підприємця на основі розробки стратегічної карти цілей, яка містить такі елементи: місія, основна мета діяльності, сфери діяльності, цілі у розрізі кожного сфери діяльності, заходи та індикатори досягнення цілі. Наведено рекомендації по формуванню стратегічного мислення, скерованого на досягнення цілей підприємницької діяльності.
Опис: The qualification work explores the theoretical and methodological foundations of management and administration in micro business: the essential characteristics and features of micro business are considered; the peculiarities of management and administration in micro business are investigated; the problems of micro business management in conditions of uncertainty are outlined; the prospects for management and administration in micro business in the context of digital transformation of the economy are summarised. The article analyses the current state of functioning of micro business on the example of individual entrepreneur Voronin Serhii Ihorovych. In the course of the study, the organisational and economic aspects of entrepreneurial activity have been clarified. The main economic indicators of the individual entrepreneur's activity are analysed in the dynamics. The level of use of labour resources and fixed assets in the process of micro business is analysed. The practical aspects and features of micro business management in the sphere of road freight transport services are researched. The external and internal administration of the activities of an individual entrepreneur is considered. Directions for improving the management and administration of the activities of an individual entrepreneur have been identified. Recommendations for managing changes in the implementation of micro business in the field of road freight transport have been provided, which involves internal monitoring of the change process, identification of constraints and making appropriate management decisions. Proposals for managing the quality of road freight transport services by an individual entrepreneur are presented, which provide for the development of a system of indicators for assessing the quality of services: reliability indicators; safety indicators; customer perception indicators. The article suggests application of a strategy-oriented approach to management and administration of activities of an individual entrepreneur on the basis of development of a strategic map of goals, which contains the following elements: mission, main goal of activity, areas of activity, goals in the context of each area of activity, measures and indicators of achievement of the goal. Recommendations on the formation of strategic thinking aimed at achieving the goals of entrepreneurial activity are provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11277
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_МО_А_2201м_Ворон_н.pdf
  Restricted Access
837,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.