Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11302
Назва: Розробка організаційно-економічних методів управління послугами в організації
Інші назви: Development of organizational and economic methods of service management in an organization
Автори: Коломієць, Роман Петрович
Kolomiiets, Roman Petrovych
Ключові слова: управління
послуга
управління послугами
management
service
service management
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник А. В. Галинська
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено питання розробка та впровадження організаційно-економічних методів управління послугами в організації. Досліджені теоретичні підходи до управління послугами в організації; проведено аналіз ефективності управління послугами в акціонерному товаристві «Райффайзен Банк»; розроблено комплекс заходів з удосконалення організаційно-економічних методів управління послугами у фінансовій установі. У роботі детально розглянуті алгоритм та ключові моменти розробки та впровадження організаційно-економічних методів управління послугами в організації. На основі проведеного аналізу фінансових результатів діяльності визначено основні показники фінансової спроможності банківської установи, а також ефективності надання послуг установою. Запропоновано заходи з удосконалення організаційно-економічних методів управління послугами в АТ «Райффайзен Банк», запропонований механізм формування концепції для розробки організаційно-економічного комплексу з управління послугами, здійснена розробка організаційно-економічного комплексу по управлінню наданням фінансових послуг на основі бізнес-планування, засобами імітаційного моделювання визначено прогнозні показники ефективності запропонованих заходів з удосконалення організаційно-економічних методів управління послугами у досліджуваній фінансовій установі.
Опис: The qualification work investigates the development and implementation of organizational and economic methods of service management in an organization. The theoretical approaches to service management in an organization are investigated; the efficiency of service management in Raiffeisen Bank Joint Stock Company is analyzed; a set of measures to improve the organizational and economic methods of service management in a financial institution is developed. The article describes in detail the algorithm and key points of development and implementation of organizational and economic methods of service management in an organization. On the basis of the analysis of financial performance, the main indicators of financial solvency of a banking institution and the efficiency of service provision by the institution are determined. Measures to improve the organizational and economic methods of service management in JSC "Raiffeisen Bank" are proposed, a mechanism for forming a concept for the development of an organizational and economic complex for service management is proposed, the development of an organizational and economic complex for managing the provision of financial services based on business planning is carried out, and the forecast indicators of effectiveness of the proposed measures to improve the organizational and economic methods of service management in the research are determined by means of simulation modeling.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11302
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колом_єць Р .pdf
  Restricted Access
2,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.