Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11342
Назва: Методи ведення бізнесу в Інтернеті та ефективність їх застосування
Інші назви: Methods of conducting business on the Internet and the effectiveness of their application
Автори: Гримайло, О. В.
Grimailo, O. V.
Ключові слова: Інтернет простір
Інтернет платформа
Інтернет магазин
Internet space
Internet platform
Internet store
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. Г. Щербак
Короткий огляд (реферат): Інформаційні технології стрімко розвиваються, тому інтернет стає все більш важливим як у приватному житті, так і у бізнесі. Концепція електронної комерції (e-business) зародилася у США у 1980-х роках і стала результатом розвитку ідеї глобальної інформаційної економіки, заснованої на використанні локальних та глобальних мереж із поєднанням відповідних ІКТ. Наші дослідження визначаються, з одного боку, глобальними перетвореннями, що відбуваються зараз у всьому світі, переходом до інформаційного суспільства і все більшим використанням Інтернету та мережевих технологій у всіх сферах життєдіяльності суспільства, а з іншого боку - дуже слабкою опрацьованістю теоретичних проблем використання Інтернету, в тому числі його ролі в соціально-економічному, соціо-культурному житті суспільства. В умовах нинішньої складної економічної ситуації особливо гостро постає питання оптимізації використання технологій для управління всіма сферами життя суспільства. У зв'язку з тим, що електронна комерція, що широко поширилася в багатьох західних країнах останніми роками, вже встигла за свою коротку історію розвитку пережити і період бурхливого розквіту і повсюдного застосування, і період розчарування, що по слідував за ними, особливо актуальним, на наш погляд, є вивчення та порівняння бізнес-моделей успішного досвіду її застосування, а також розробка рекомендацій щодо прийнятності тієї чи іншої моделі до умов України. Особливої актуальності в сучасних умовах набуває дослідження взаємозв'язку та взаємодоповнюваності так званої нової економіки, заснованої на застосуванні Інтернету як основного засобу ведення бізнесу та старої, традиційної економіки, вивчення їхнього взаємовпливу та виявлення сильних сторін кожної з них соціально-економічної дійсності. Проблема використання Інтернету в бізнесі, на даний момент, є більшою мірою проблемою емпіричного плану. У силу своєї новизни - поняття електронного бізнесу, електронної комерції, нової економіки були введені в обіг і набули широкого поширення протягом останніх п'яти років - ця проблема поки що залишається досить невивченою в теоретичному плані, а дослідження з неї проводяться в основному не академічними інститутами, а консалтинговими компаніями, які намагаються не так вивчити сам феномен електронного бізнесу з наукового погляду, як дати реальні цифри та практичні рекомендації для найбільш успішного впровадження технологій у бізнесі.
Опис: Information technologies are developing rapidly, so the Internet is becoming more and more important both in private life and in business. The concept of electronic commerce (e-business) originated in the USA in the 1980s and was the result of the development of the idea of a global information economy based on the use of local and global networks with a combination of relevant ICT. Our research is determined, on the one hand, by the global transformations currently taking place all over the world, the transition to an information society and the increasing use of the Internet and network technologies in all spheres of society's life, and on the other hand, by a very weak study of the theoretical problems of using the Internet, in including its role in the socio-economic, socio-cultural life of society. In the conditions of the current difficult economic situation, the issue of optimizing the use of technologies for managing all spheres of society's life is particularly acute. In connection with the fact that e-commerce, which has spread widely in many Western countries in recent years, has already managed to experience both a period of rapid growth and widespread use in its short history of development, and a period of disappointment that followed them, especially relevant, in our opinion, there is a study and comparison of business models of successful experience in its application, as well as the development of recommendations regarding the acceptability of one or another model to the conditions of Ukraine. The study of the relationship and complementarity of the so-called new economy based on the use of the Internet as the main means of doing business and the old, traditional economy, the study of their mutual influence and the identification of the strengths of each of them in the socio-economic reality, is of particular relevance in modern conditions. The problem of using the Internet in business, at the moment, is more of an empirical problem. Due to its novelty - the concepts of e-business, e-commerce, and the new economy have been put into circulation and have become widespread over the past five years - this problem still remains quite unexplored theoretically, and research on it is mainly carried out by non-academic institutes , and consulting companies that try not so much to study the phenomenon of e-business from a scientific point of view, as to give real numbers and practical recommendations for the most successful implementation of technologies in business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11342
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
робота гримайло.pdf
  Restricted Access
1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.