Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11395
Назва: Теоретико-методичні та практичні аспекти обліку розрахунків з замовниками фізичної особи-підприємця
Інші назви: Theoretical, methodological and practical aspects of accounting for settlements with customers of an individual entrepreneur
Автори: Шевчук, Лев Андрійович
Shevchuk, L.
Ключові слова: бухгалтерський облік
електронний документ
замовники
accounting
electronic document
customers
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. М. Назаренко
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота спрямована на дослідження теоретико-методичних та практичних аспектів обліку розрахунків з замовниками фізичної особи-підприємця. У роботі вирішено ряд завдань: досліджено онтологічні особливості терміну «розрахунки»; сформовано теоретико-методичні аспекти організації обліку розрахунків із споживачами; ідентифіковано пріоритетні напрями стратегії організації облікового супроводу процесу розрахунків підприємців із замовниками; проведено організаційну характеристику діяльності досліджуваного підприємця; охарактеризовано організацію обліку розрахунків із замовниками досліджуваного підприємця; конкретизовано систему оподаткування діяльності підприємця; визначено пріоритетні напрями удосконалення організації обліку підприємця. Доведено, що бухгалтерський облік є важливою основою для управління розвитком фізичних осіб-підприємців. Це систематичний процес збору, класифікації, запису, аналізу та інтерпретації фінансової інформації про діяльність підприємця. Завдяки бухгалтерському обліку, підприємець може відстежувати свої фінансові показники, такі як доходи, витрати, прибуток і забезпечити ведення правильної фінансової звітності. Це дозволяє підприємцю приймати обґрунтовані рішення щодо інвестицій, фінансування, розвитку бізнесу та планування майбутніх дій. Сформовані теоретико-методичні основи організації обліку розрахунків з замовниками фізичної особи-підприємця. Проаналізовані можливості спеціалізований облікових програм щодо ведення обліку розрахунків із замовниками. Запропоновано підхід щодо моделювання стратегії організації облікового супроводу процесу розрахунків ФОП із замовниками, який є оптимальним варіантом, який може бути корисним у практичній діяльності, оскільки наведено алгоритмізація дій – це своєрідний інструмент організації обліку підприємницької діяльності підприємцем. Встановлено, що підприємець використовує послуги бухгалтера, який працює на аутсорсингу. Ідентифіковані завдання, які виконує бухгалтер, який працює на аутсорсингу в частині обліку розрахунків із замовниками: фіксація інформації про господарські операції; систематизація інформації про розрахунків із замовниками; систематизація інформації про отримані аванси; систематизація інформації про боржників; моніторинг обороту підприємця; складання податкової звітності. За результатами дослідження встановлено, що підприємець сплачує єдиний податок та єдиний соціальний внесок. У роботі також ідентифіковані напрями удосконалення бухгалтерського обліку фізичної особи-підприємця, які передбачають використання спеціалізованого програмного забезпечення для складання первинної документації в автоматизованому режимі та формуванню форм стандартної звітності. Запропоновано посилення аналітики за субрахунком 361. Запропоновано використання податкового Due Diligence як процедури удосконалення діяльності підприємця, окреслені його основні завдання.
Опис: The qualification work is aimed at studying the theoretical, methodological and practical aspects of accounting for settlements with customers of an individual entrepreneur. The work solved a number of problems: the ontological features of the term «calculations» were studied; theoretical and methodological aspects of organizing accounting for settlements with consumers have been formed; the priority directions of the strategy for organizing accounting support for the process of settlements between entrepreneurs and customers have been identified; an organizational description of the activities of the entrepreneur under study was carried out; the organization of accounting of settlements with customers of the entrepreneur under study is characterized; the system of taxation of entrepreneurial activities has been specified; priority areas for improving the organization of accounting for an entrepreneur have been identified. It has been proven that accounting is an important basis for managing the development of individual entrepreneurs. It is a systematic process of collecting, classifying, recording, analyzing and interpreting monetary information about the activities of a businessman. Thanks to accounting, an entrepreneur can track his financial indicators, such as income, expenses, profits and maintain correct financial records. This allows the entrepreneur to make informed decisions on investments, financing, business development and planning for future actions. The theoretical and methodological foundations for organizing the accounting of settlements with customers of an individual entrepreneur have been formed. The capabilities of specialized accounting programs for keeping records of settlements with customers are analyzed. An approach to modeling the strategy for organizing accounting support for the process of settlements between individual entrepreneurs and customers is proposed, which is the best option that can be useful in practice, since the algorithmization of actions is given - this is a kind of tool for organizing the accounting of business activities by an entrepreneur. It has been established that the entrepreneur uses the services of an outsourced accountant. Identified tasks performed by an outsourced accountant in terms of accounting for settlements with customers: recording information on business transactions; systematization of information on settlements with customers; systematization of information on advances received; systematization of information about debtors; monitoring the entrepreneur's turnover; preparation of tax reporting. Based on the results of the study, it was established that the entrepreneur pays a single tax and social contribution. The work also identifies areas for improving the accounting of an individual entrepreneur, involving the use of specialized software for the preparation of primary documentation in an automated mode and the generation of standard reporting forms. It is proposed to strengthen analytics for subaccount 361. The use of tax Due Diligence as a procedure for improving the activities of an entrepreneur is proposed, and its main tasks are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11395
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук Л._диплом.pdf
  Restricted Access
2,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.