Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11448
Назва: Маркетингове управління товарною політикою аграрного підприємства
Інші назви: Marketing management of the product policy of an agrarian enterprise
Автори: Бут, Аліна Олександрівна
But, Alina Oleksandrivna
Ключові слова: асортимент
аграрне підприємство
маркетингове управління
assortment
agricultural enterprise
marketing management
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. В. Шумкова
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі розглянуто методичні і практичні рекомендації щодо реалізації маркетингового управління товарною політикою аграрного підприємства, здійснено теоретико-методичне дослідження основ маркетингового управління товарною політикою підприємства, проведено аналіз маркетингового управління товарною політикою на підприємстві, запропоновано процес маркетингового управління товарною політикою підприємства на засадах маркетингових стратегій. У роботі було визначено, що управління маркетинговою товарною політикою підприємства є безперервним процесом. Сюди належать такі процеси як формування товарного асортименту, модифікація наявних виробів, зняття з виробництва застарілих, розроблення і налагодження виробництва нових товарів, забезпечення належного рівня їх якості і конкурентоспроможності. Планування, оцінка та перегляд товарного асортименту необхідні на будь-якому етапі розвитку підприємства. Важливими умовами успішної реалізації маркетингової товарної політики є: стан галузі та положення підприємства в ній; цілі діяльності підприємства; інтереси та ставлення вищого керівництва до ризику; фінансові ресурси; кваліфікація працівників; ступінь залежності від зовнішнього середовища; фактор часу. Маркетингова спрямованість управління товарною політикою є ключовим чинником успіху фермерських господарств, допомагаючи їм ефективно взаємодіяти з ринком, збільшувати обсяги продажів та досягати стабільного прибутку. Під час окреслення напрямків маркетингової спрямованості управління товарною політикою підприємства та обґрунтування заходів із маркетингового управління товарною політикою на підприємстві було встановлено, що одним із заходів для удосконалення маркетингового управління товарною політикою фермерського господарства, зважаючи на військові дії та знаходження господарства у Сумській області є диверсифікація діяльності господарства. Диверсифікація діяльності фермерського господарства у напрямку переробки продукції є одним з перспективних шляхів розвитку сільськогосподарського бізнесу. Цей підхід включає не тільки вирощування сировини, але й її подальшу переробку, забезпечуючи додаткову вартість продукції та створюючи нові можливості для збуту. У досліджені було запропоновано розширити діяльність фермерського господарства за рахунок переробки продукції, а саме переробки зерна на борошно. Для запровадження діяльності з виробництва борошна у ФГ «Криниця+» планується створити міні-цех.
Опис: In the qualification work, methodical and practical recommendations regarding the implementation of marketing management of the commodity policy of the agricultural enterprise were considered, a theoretical and methodological study of the basics of marketing management of the commodity policy of the enterprise was carried out, an analysis of the marketing management of the commodity policy at the enterprise was carried out, the process of marketing management of the commodity policy of the enterprise was proposed on the basis of marketing strategies. In the work, it was determined that the management of the company's marketing product policy is a continuous process. This includes such processes as the formation of a product range, modification of existing products, withdrawal of obsolete products from production, development and adjustment of production of new products, ensuring the appropriate level of their quality and competitiveness. Planning, evaluation and review of the product range are necessary at any stage of the company's development. Important conditions for the successful implementation of the marketing product policy are: the state of the industry and the position of the enterprise in it; goals of the enterprise; the interests and attitude of senior management to risk; financial resources; qualifications of employees; the degree of dependence on the external environment; time factor The marketing orientation of commodity policy management is a key factor in the success of farms, helping them to effectively interact with the market, increase sales and achieve stable profits. During the delineation of the directions of the marketing orientation of the management of the product policy of the enterprise and the justification of the measures of marketing management of the product policy at the enterprise, it was established that one of the measures to improve the marketing management of the product policy of the farm, taking into account the military actions and the location of the farm in the Sumy region, is the diversification of the farm's activities. Diversification of farming activities in the direction of product processing is one of the promising ways of agricultural business development. This approach includes not only the cultivation of raw materials, but also their further processing, providing added value to products and creating new sales opportunities. In the study, it was proposed to expand the activity of the farm through processing of products, namely processing of grain into flour. It is planned to create a mini-shop for the introduction of flour production at the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11448
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бут А.О._Кваліфікаційна робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.