Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11601
Назва: Значення фізичного виховання в системі професійної освіти студентів
Інші назви: The value of physical education in the system of professional education of students
Автори: Салатенко, Іван Олександрович
Харченко, Сергій Миколайович
Salatenko, Ivan Oleksandrovich
Kharchenko, Serhiy Mykolayovych
Ключові слова: фізичне виховання
фізична підготовка студентів
фізичні та психічні якості
physical education
physical training of students
physical and mental qualities
Дата публікації: 2024
Видавництво: International Center of Scientific Research
Бібліографічний опис: Салатенко І. О. Значення фізичного виховання в системі професійної освіти студентів [Електронний ресурс] / І. О. Салатенко, С. М. Харченко // Science of XXI century : development, main theories and achievements : collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the V International Scientific and Theoretical Conference, (Helsinki, Republic of Finland, January 26, 2024). – Helsinki : International Center of Scientific Research, 2024. – Р. 468-470. – Режим доступу : https://doi.org/10.36074/scientia-26.01.2024. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Фізичне виховання студентів є важливим аспектом їхнього загального розвитку та забезпечення здорового способу життя. Зрозуміло, що в останні роки було зроблено значний прогрес у дослідженні цієї проблеми. Однак, інтеграція цих нових відкриттів у традиційно організований педагогічний процес вищої школи може бути вимогливим завданням. Провідними науковцями у сфері фізичної культури, фізичного виховання рекомендовано інтегрування та фокусування шістьох видів підготовки для організації комплексного процесу професійної підготовки фахівців: 1. Теоретична підготовка: формування наукових та евристичних рівнів знань, навичок і вмінь. 2. Фізична підготовка: забезпечення динамічного здоров'я, стійкості до гіподинамії та гіпокінезії. 3. Тренажерна (спеціальна) підготовка: моделювання професійної діяльності та окремих її фрагментів у звичних та екстремальних умовах. 4. Реальна професійна діяльність у різних умовах. 5. Психологічна підготовка: виховання психологічної готовності до професійної діяльності в цілому та до окремих її фрагментів у житті. 6. Психофізіологічна підготовка: розвиток стійкості психічного та фізіологічного рівнів людського фактору до екстремальних умов, що дозволяє матеріалізувати професійні знання, навички й уміння у надійніших параметрах. Інтегруючи ці види підготовки, можна забезпечити ефективну підготовку фахівців у різних областях діяльності.
Опис: Physical education of students is an important aspect of their overall development and ensuring a healthy lifestyle. It is clear that in recent years significant progress has been made in the study of this problem. However, integrating these new discoveries into the traditionally organized pedagogical process of higher education can be a demanding task. Leading scientists in the field of physical culture and physical education recommended the integration and focus of six types of training for the organization of a complex process of professional training of specialists: 1.Theoretical training: formation of scientific and heuristic levels of knowledge, skills and abilities. 2. Physical training: ensuring dynamic health, resistance to hypodynamia and hypokinesia. 3. Exercise (special) training: simulation of professional activity and its individual fragments in usual and extreme conditions. 4. Real professional activity in different conditions. 5. Psychological training: education of psychological readiness for professional activity as a whole and for individual fragments of it in life. 6. Psychophysiological training: development of stability of the mental and physiological levels of the human factor to extreme conditions, which allows the materialization of professional knowledge, skills and abilities in more reliable parameters. By integrating these types of training, it is possible to provide effective training of specialists in various fields of activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11601
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття..pdf267,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.