Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11738
Title: Адміністративне управління в сфері забезпечення населення послугами сімейної медицини
Other Titles: Administrative management in the field of providing the population with family medicine services
Authors: Волошина, Тетяна Іванівна
Voloshyna, Tetyana Ivanivna
Keywords: адміністративне управління
сімейна медицина
медичний центр
administrative management
family medicine
medical centre
Issue Date: 2024
Publisher: СНАУ
Citation: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. Б. Стоволос
Abstract: В кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні основи адміністративного управління у сфері сімейної медицини. Серед методів удосконалення управління можна виділити аналіз витрат робочого часу керівника установи та керівників її функціональних підрозділів. Для того, щоб виявити основні причин дефіциту часу треба періодично здійснювати інвентаризацію часу за кілька робочих днів. В основі розробки плану використання часу може бути перспективний план керівника. Відповідно, в основі плану на майбутнє, який може охоплювати не один рік, повинен лежати річний план, який, у свою чергу, може охоплювати квартальні плани. Квартальні плани обов’язково повинні бути скоординовані з планом на рік та поділені на місячні плани. Тому тижнево-добовий план є найбільш точним планом використання робочого часу керівника. Підвищенню якості надання медичних послуг сприяє діджиталізація документообігу. У ході дослідження документального забезпечення системи управління персоналом у закладі виявлено такі дві проблеми: великий обсяг документів та відсутність часу на їх обробку. Для того, щоб удосконалити процес документального забезпечення системи управління персоналом закладом, пропонується впровадження системи електронного документообігу в системі управління закладом. Система електронного документообігу дозволяє автоматизувати роботу з документами та раціонально використовувати співробітникам свого часу на роботу з документами. Соціально-психологічні методи управління мають універсальний характері є невід'ємною частиною адміністративного управління якості надання допомоги сімейної медицини. Використання принципів та інструментів соціальної та когнітивної (пізнавальної) психології у практичній діяльності керівників медичних закладів дозволяє більш ефективно вирішувати проблеми впровадження та підтримки в робочому стані системи адміністративного управління якості. Найбільш перспективними є методи, спрямовані на зміну установок працівників та внутрішньо-організаційної культури медичного закладу, включаючи групові норми, цілі, систему цінностей. Для позитивного сприйняття організаційних змін у сфері якості дуже важливий перший успіх, досягнення якого керівнику слід звернути особливу увагу, виділивши відповідні ресурси.
Description: The theoretical basis of administrative management in the field of family medicine is considered in the qualification work. Among the methods of improving management, it is possible to single out the analysis of the working time of the head of the institution and the heads of its functional divisions. In order to identify the main reasons for the lack of time, it is necessary to periodically carry out an inventory of time for several working days. The development of a time use plan can be based on the long-term plan of the manager. Accordingly, a future plan, which may cover more than one year, should be based on an annual plan, which, in turn, may include quarterly plans. Quarterly plans must be coordinated with the plan for the year and divided into monthly plans. Therefore, the weekly-daily plan is the most accurate plan for using the manager's working time. Digitalization of document flow contributes to the improvement of the quality of the provision of medical services. In the course of the study of documentation support of the personnel management system at the institution, the following two problems were identified: a large volume of documents and a lack of time to process them. In order to improve the process of documentation support of the institution's personnel management system, it is proposed to introduce an electronic document management system in the institution's management system. The electronic document management system allows you to automate work with documents and rationally use your time for working with documents. Socio-psychological management methods have a universal character and are an integral part of the administrative management of the quality of family medicine care. The use of the principles and tools of social and cognitive (cognitive) psychology in the practical activities of managers of medical institutions allows to more effectively solve the problems of implementation and maintenance of the system of administrative quality management. The most promising are methods aimed at changing the attitudes of employees and the internal organizational culture of a medical institution, including group norms, goals, and a system of values. For a positive perception of organizational changes in the field of quality, the first success is very important, the achievement of which the manager should pay special attention by allocating appropriate resources.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11738
Appears in Collections:Економіки та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Волошина__КР_АДМ.pdf
  Restricted Access
903,25 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.