Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11744
Title: Управління асортиментом товарів в роздрібних мережах
Other Titles: Management of product range in retail chains
Authors: Дикань, Антон Іванович
Dykan, Anton Ivanovich
Keywords: управління асортиментом
маркетингова діяльність
автоматизація бізнес-процесів
assortment management
marketing activity
automation of business processes
Issue Date: 2024
Publisher: СНАУ
Citation: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенко
Abstract: В кваліфікаційній роботі досліджено суть, деталі і проблеми управління асортиментом товарів в роздрібних мережах; визначено стратегічні напрямки маркетингового управління товарним асортиментом; проаналізовано та систематизовано методичні підходи до формування і оцінки управління товарним асортиментом підприємства. Проведена діагностика управління товарним асортиментом суб’єкта господарювання, проаналізована маркетингова політика підприємства за: інтелектуальною, інформаційною, ціновою, а також науково-дослідною та виробничо-збутовою, фінансовою, кадровою, технологічною, маркетинговою, організаційно-управлінською складовими. Визначено, що головні цілі ефективного управління товарним асортиментом повинні полягати в забезпеченні функціонування суб’єкта господарювання в умовах економічного спаду в результаті несприятливих умов, що склалися в даному регіоні шляхом застосування автоматизації бізнес-процесів; швидкій адаптації маркетингової діяльності і всієї системи управління асортиментом товарів до мінливих зовнішніх і внутрішніх, економічних та політичних умов. Вибір стратегічних напрямків впровадження маркетингових заходів щодо вдосконалення управління товарним асортиментом було здійснено на основі визначення критеріїв оцінки ефективності маркетингової діяльності та запропоновано забезпечити власну конкурентоспроможність торгівлі в роздрібних мережах за рахунок впровадження автоматизації бізнес-процесів на засадах маркетингу і вдосконалення їх видів через реалізацію маркетингових сценаріїв задля забезпечення стабільного прибутку. На основі впровадження автоматизації бізнес-процесів запропоновано вдосконалений алгоритм формування та реалізації бізнес-проекту управління товарним асортиментом. Доведено, що використання сучасних інформаційних технологій відповідає цілям та задачам пошуку шляху ефективного управління товарним асортиментом підприємства, є ритмічним, прибутковим, таким, що не потребує суттєвих капітальних вкладень та максимально ефективно використовує наявні на підприємстві матеріальні ресурси. Суб’єкт господарювання зможе забезпечити власну конкурентоспроможність в роздрібних мережах за рахунок автоматизації бізнес-процесів, диверсифікацію цін на рибну продукцію в роздрібних мережах, мінімізацію витрат на зберігання та підвищення ефективності управління асортиментом товарів задля забезпечення найбільш стабільного прибутку.
Description: In the qualification work, the essence, details and problems of managing the range of goods in retail chains were investigated; strategic directions of marketing management of product assortment are defined; methodical approaches to the formation and evaluation of the management of the product range of the enterprise are analyzed and systematized. Diagnostics of the management of the product range of the business entity was carried out, the marketing policy of the enterprise was analyzed according to: intellectual, informational, price, as well as research and production and sales, financial, personnel, technological, marketing, organizational and management components. It was determined that the main goals of effective management of the product range should be to ensure the functioning of the business entity in the conditions of an economic downturn as a result of unfavorable conditions that have developed in this region through the use of automation of business processes; rapid adaptation of marketing activities and the entire product range management system to changing external and internal, economic and political conditions. The choice of strategic directions for the implementation of marketing measures to improve the management of the product range was made on the basis of the definition of criteria for evaluating the effectiveness of marketing activities, and it was proposed to ensure the own competitiveness of trade in retail networks by implementing the automation of business processes on the basis of marketing and improving their types through the implementation of marketing scenarios in order to ensure stable profit. Based on the implementation of automation of business processes, an improved algorithm for the formation and implementation of a business project for product range management is proposed. It has been proven that the use of modern information technologies meets the goals and objectives of finding a way to effectively manage the company's product range, is rhythmic, profitable, does not require significant capital investments and uses the material resources available at the company as efficiently as possible. The business entity will be able to ensure its own competitiveness in retail networks due to the automation of business processes, diversification of prices for fish products in retail networks, minimization of storage costs and increasing the efficiency of managing the range of goods to ensure the most stable profit.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11744
Appears in Collections:Економіки та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дикань А.І._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
679,34 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.