Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11746
Title: Маркетинг в соціальних мережах як ефективний інструмент просування бренду
Other Titles: Marketing in social networks as a tool for brand promotion
Authors: Сагун, Володимир Анатолійович
Sahun, Volodymyr Anatoliiovych
Keywords: бренд
маркетинг в соціальних мережах
веб-мережі
brand
social media marketing
web networks
Issue Date: 2024
Publisher: СНАУ
Citation: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. В. Шумкова
Abstract: Кваліфікаційна робота досліджує теоретико-методологічні основи, важливість та вплив використання соціальних мереж у стратегії маркетингу для підвищення впізнаваності та успішності бренду. Робота містить в собі аналіз ключових аспектів, таких як створення та управління контентом, взаємодія з аудиторією, використання рекламних інструментів та вимірювання ефективності кампаній в соціальних мережах. Розглядає особливості платформ та їхню роль у формуванні позитивного іміджу бренду. Досліджується вплив віртуальних спільнот, вірусного маркетингу та аналізу даних на успішність стратегій в соціальних мережах. Робота є актуальною в контексті сучасного бізнесу, де взаємодія з аудиторією через цифрові канали визначає конкурентоспроможність бренду на ринку. У першому розділі «Теоретико-методичні основи маркетингу в соціальних мережах», досліджується важливість соціальних мереж, таргетування та персоналізації. Розглядаються інструменти для створення персоналізованих підходів до користувачів, процес створення цікавого та взаємодійного контенту, а також способи стимулювання взаємодії аудиторії. Другий розділ «Організаційна маркетингова діяльність в соціальних мережах» присвячений поглибленому аналізу організаційно-економічної та аналізу маркетингової діяльності підприємства, реалізації маркетингових заходів в просуванні бренду. У третьому розділі «Визначення напрямків розвитку маркетингу в соціальних мережах» аналізуються рекламних інструментів. Визначення бюджету для рекламної кампанії та вимірювання ефективності.
Description: The qualification work explores the theoretical and methodological foundations, importance and impact of using social media in marketing strategy to increase brand awareness and success. The work includes an analysis of key aspects such as content creation and management, audience interaction, use of advertising tools, and measuring the effectiveness of social media campaigns. The paper examines the features of the platforms and their role in shaping a positive brand image. It also examines the impact of virtual communities, viral marketing and data analysis on the success of social media strategies. The work is relevant in the context of modern business, where interaction with the audience through digital channels determines the competitiveness of the brand in the market. The first chapter, "Theoretical and Methodological Foundations of Social Media Marketing," explores the importance of social media, targeting, and personalization. It discusses tools for creating personalized approaches to users, the process of creating interesting and interactive content, and ways to stimulate audience interaction. The second section "Organizational Marketing Activities in Social Media" is devoted to an in-depth analysis of the organizational, economic and marketing activities of the enterprise, and the implementation of marketing activities in brand promotion. The third section "Determining the directions of development of marketing in social networks" analyzes advertising tools. Determining the budget for an advertising campaign and measuring effectiveness.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11746
Appears in Collections:Економіки та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сагун В.А_Маркетинг.pdf
  Restricted Access
2,44 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.