Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11768
Title: Маркетингове забезпечення розвитку підприємницької діяльності
Other Titles: Marketing support for the development of entrepreneurial activity
Authors: Гулієва, Наталія Олексіївна
Guliyeva, Nataliya Oleksiivna
Keywords: маркетинг
підприємництво
ринкова поведінка
marketing
entrepreneurship
market behavior
Issue Date: 2024
Publisher: СНАУ
Citation: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. М. Ковбаса
Abstract: Україна переживає період активного розвитку підприємницької діяльності, який супроводжується низкою викликів та можливостей. Зокрема, інтеграція до європейського ринку, посилення конкуренції та необхідність впровадження інновацій вимагають від українських підприємців застосування сучасних маркетингових підходів. Дослідження теоретико-методичних аспектів маркетингового забезпечення розвитку підприємницької діяльності дозволить розробити ефективні стратегії та інструменти для успішного позиціонування українських підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках. Основними теоретичними аспектами, на які необхідно звернути увагу при дослідженні аспектів маркетингового забезпечення розвитку підприємницької діяльності, є наступні: - концепція маркетингу та її еволюція в контексті підприємницької діяльності; - теорія ринкової поведінки споживачів та їх сегментація; - стратегії позиціонування та диференціації на ринку; - цифровий маркетинг та його роль у розвитку підприємницької діяльності. - управління маркетинговими комунікаціями та брендингом; - маркетингові дослідження та аналітика. Концепція маркетингу та її еволюція в контексті підприємницької діяльності є одним із ключових теоретичних аспектів, на який необхідно звернути увагу при дослідженні теоретико-методичних аспектів маркетингового забезпечення розвитку підприємницької діяльності. Концепція маркетингу, згідно з визначенням Американської маркетингової асоціації (AMA), являє собою «організаційну функцію та сукупність процесів створення, просування та надання цінності для клієнтів, а також управління відносинами з клієнтами з метою отримання вигоди для організації та зацікавлених сторін». Ця концепція ґрунтується на клієнтоорієнтованому підході, де головним завданням підприємства є виявлення та задоволення потреб споживачів більш ефективно, ніж конкуренти. У контексті підприємницької діяльності концепція маркетингу набуває особливого значення, адже підприємці повинні швидко адаптуватися до мінливих ринкових умов та потреб споживачів.
Description: Ukraine is experiencing a period of active development of entrepreneurial activity, which is accompanied by a number of challenges and opportunities. In particular, integration into the European market, increased competition and the need to introduce innovations require Ukrainian entrepreneurs to use modern marketing approaches. The study of theoretical and methodological aspects of marketing support for the development of entrepreneurial activity will allow the development of effective strategies and tools for the successful positioning of Ukrainian enterprises on domestic and foreign markets. The following are the main theoretical aspects that must be paid attention to when researching the aspects of marketing support for the development of entrepreneurial activity: - the concept of marketing and its evolution in the context of entrepreneurial activity; - the theory of market behavior of consumers and their segmentation; - strategies of positioning and differentiation in the market; - digital marketing and its role in the development of business activity. - management of marketing communications and branding; - marketing research and analytics. The concept of marketing and its evolution in the context of entrepreneurial activity is one of the key theoretical aspects that must be paid attention to when studying the theoretical and methodological aspects of marketing support for the development of entrepreneurial activity. The concept of marketing, according to the definition of the American Marketing Association (AMA), is "an organizational function and a set of processes for creating, promoting and delivering value to customers, as well as managing relationships with customers in order to obtain benefits for the organization and stakeholders." This concept is based on a client-oriented approach, where the main task of the enterprise is to identify and satisfy the needs of consumers more effectively than competitors. In the context of entrepreneurial activity, the concept of marketing acquires special importance, because entrepreneurs must quickly adapt to changing market conditions and consumer needs.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11768
Appears in Collections:Економіки та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гулієва_2201 зптб м.pdf
  Restricted Access
1,1 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.