Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11921
Назва: Managing the promotion of services in the enterprise
Інші назви: Управління просуванням послуг на підприємстві
Автори: Olayinka, Amola Adegoke
Олайінка, Амола Адегоке
Ключові слова: service
management
enterprise
послуга
управління
підприємство
Дата публікації: 2024
Видавництво: SNAU
Бібліографічний опис: Faculty of Economics and Management ; of science manager L. Mohylna
Короткий огляд (реферат): The qualification work considers the essential nature of service promotion management in an enterprise; the definitions of «service» and «service promotion management in an enterprise» are considered; it is emphasized that for the service sector the 4Ps are expanded to 7Ps; the methodology for assessing the management of service promotion in an enterprise is determined. The general organizational and economic characteristics of the Deutsche Post DHL Group (Germany) are provided; the status of management of the main services of the enterprise is analysed; the status of service promotion management in the Deutsche Post DHL Group is monitored; a SWOT analysis of the Deutsche Post DHL Group is presented. Suggestions for improving the management of service promotion in the Deutsche Post DHL Group are provided.
Опис: В кваліфікаційній роботі розглянуто сутнісну природу управління просування послуг на підприємстві; розглянуто дефініції «послуга» та «управління просування послуг на підприємстві»; наголошено, що для сфери послуг 4Р розширюються до 7Р; визначено методику оцінки управління просуванням послуг на підприємстві. Надано загальну організаційно-економічну характеристику діяльності Deutsche Post DHL Group (Germany); проаналізовано стан управління основними послугами підприємства; здійснено моніторинг стану управління просуванням послуг в Deutsche Post DHL Group; приведено SWOT-аналіз Deutsche Post DHL Group. Надані пропозиції щодо вдосконалення управління просуванням послуг в Deutsche Post DHL Group.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11921
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна Амола англ.pdf
  Restricted Access
2,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.