Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12017
Назва: | Презентації, електронні портфоліо та блогфоліо в іншомовній освіті : методичні принципи та критерії ефективності |
Інші назви: | Presentations, e-portfolios and blogs in foreign language education : methodological principles and performance criteria |
Автори: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | інноваційні освітні технології мультимедійні програми електронні портфоліо innovative educational technologies multimedia programs e-portfolios |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Рідель Т. М. Презентації, електронні портфоліо та блогфоліо в іншомовній освіті : методичні принципи та критерії ефективності [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : міжнародна науково-практична конференція до 30-річчя Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», (Рівне, 19 жовтня 2023 р.). – Рівне, 2023. – С. 220-223. – Режим доступу : https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4241. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються тренд сучасної освіти, а саме дедалі більша інтеграція інноваційних освітніх технологій в освітній процес Наведено основні принципи, необхідні для використання інноваційних технологій. Описано структуру та функції електронних засобів вивчення іноземної мови та виявлено критерії їх ефективності. Запропоновано розширити та урізноманітнити види діяльності студентів, що, своєю чергою, позитивно впливатиме на результати освітнього процесу. |
Опис: | The article discusses the trend of modern education, namely the increasing integration of innovative educational technologies into the educational process. The basic principles necessary for the use of innovative technologies are presented. The structure and functions of electronic foreign language learning tools are described and the criteria for their effectiveness are identified. It is proposed to expand and diversify the types of students' activities, which, in turn, will have a positive impact on the results of the educational process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12017 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_тези_1.pdf | 340,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.