Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12069
Назва: Впровадження ідей плейбек-театру як технології Storytelling в курсі університетського вивчення іноземної мови
Інші назви: Implementation of playbach theatre ideas as a Storytelling technology in the course of university foreign language teaching
Автори: Крекотень, Олена Валентинівна
Krekoten, Olena Valentynivna
Ключові слова: сучасні методи
технологія сторітелінгу
елементи драматизації
modern methods
storytelling technique
elements of dramatization
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Крекотень О. В. Впровадження ідей плейбек-театру як технології Storytelling в курсі університетського вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Інноваційна педагогіка. – 2024. – Вип. 69, Т. 2. – С. 43-47. – Режим доступу : https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/69.2.8. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Стаття досліджує теоретичні проблеми пошуків найбільш ефективних сучасних методів вивчення іноземної мови, а саме технології сторітелінгу та елементів плейбек-театру. У роботі підкреслена важливість інтеграції методів драматизації та наративу на занятті з іноземної мови у вищому навчальному закладі технологічного напрямку. Проблема використання технології сторітелінгу широко висвітлена у науковій літературі, тоді як впровадження ідей плейбек-театру щодо вивчення іноземної мови у нелінгвістичних закладах освіти в Україні майже не вивчена і має широке коло можливостей для досліджень як теоретичного, так і практичного характеру. Це зумовило актуальність та мету статті. Були визначені основні наукові поняття термінів «сторітелінгу» та «плейбек-театру» з дидактичної точки зору. В рамках дослідження проаналізовано існуючі теоретичні розробки проблеми зарубіжними вченими, описані етапи використання сторітелінгу та драматизації в університетському курсі вивчення іноземної мови, окреслено переваги та можливості використання ідей плейбектеатру щодо оптимізації навичок усного мовлення. Взявши за основу сприйняття ідей плейбек-театру як синтез театралізації та повсякденного спілкування, стаття досліджує певні особливості ритуалу та закономірностей, прийнятних до застосування на занятті. Основною цінністю вважається, що наратив формується на основі історій з життя студентів або викладача і має особливу емоційну забарвленість. Сценічне відтворення історії відбувається зразу ж, тому можемо говорити про ефективний розвиток навичок мовної імпровізації. Означено специфіку традиційних ролей, де ведучий керує та проводить інтерв’ю, розповідач надає текстову структуру, актори відтворюють перформанс, режисер керує організацією акторів, а аудиторія емоційно реагує та надає оцінку діяльності. Згідно дослідженням, студенти технологічних та аграрних напрямів зазвичай губляться та ніяковіють перед аудиторією. Використання інтеграції ідей драматизації та наративу допоможе студентам навчитися брати ініціативу та емоційно виражати ідеї іноземною мовою.
Опис: The article studies the theoretical problems of discovering the most effective modern methods of teaching foreign languages, such as storytelling and playback theatre elements. The paper emphasizes the importance of integrating narrative and dramatization techniques in the foreign language class at a technological higher education institution. The problem of using storytelling is widely studied in the scientific literature, whereas the implementation of playback theatre ideas in foreign language classes of non-linguistic universities in Ukraine is almost unexplored. It has a wide range of research opportunities, both theoretical and practical. This determines the relevance and purpose of the article. The basic scientific concepts, such as “storytelling” and “playback theatre” were defined from the didactic point of view. The theoretical research of the problem by foreign scientists was analyzed, the stages of storytelling and dramatization use in a university foreign language course were described, as well as the advantages and possibilities of playback theatre ideas implementation in order to optimize students’ oral communication skills were outlined. Based on the idea that the playback theatre is considered to be a synthesis of dramatization and everyday communication, the study focuses on some features acceptable for use in classes. The main value is that the narrative is formed on the basis of real stories from the students’ or teacher’s life. It has a special emotional coloring. The story is played immediately, so we can say about the effective use of foreign language improvisation skills. The specifics of traditional roles were outlined. According to some scientific research, students of technological and agricultural specialties usually get embarrassed in front of an audience. Using the integration of dramatization and narrative ideas could help students learn to take the initiative and express their thoughts emotionally. The advantages of introducing both storytelling techniques and playback theatre ideas in foreign language classes of Ukrainian higher education institutions are obvious. Theoretical research should be transformed into a practical one, so the next step may represent the experimental testing of researching context in higher education institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12069
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.