Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12079
Title: Залучення студентської молоді до активного дозвілля у позанавчальний час засобами силового фітнесу
Other Titles: Involving students in active leisure during extracurricular time due to strength fitness activities
Authors: Євтушенко, Євген
Yevtushenko, Yevhen
Keywords: активне дозвілля
рухова активність
студент
active leisure time
physical activity
student
Issue Date: 2024
Citation: Євтушенко Є. Г. Залучення студентської молоді до активного дозвілля у позанавчальний час засобами силового фітнесу [Електронний ресурс] / Є. Г. Євтушенко // Вісник науки та освіти. – Сер. «Педагогіка». – 2024. – Вип. № 1 (19). – С. 835-848.
Abstract: У статті розглянуто теоретико-методичні аспекти активного дозвілля студентської молоді і їх важливість у формуванні загального здоров'я, академічного успіху та розвитку особистості за рахунок регулярної фізичної активності, що ефективно впливає на загальне покращення якості життя та допомагає забезпечити баланс між фізичним та емоційним благополуччям. Розкрито поняття рухової активності людини та умовно поділено її за ступенями інтенсивності на низьку, оптимальну і надмірну. Встановлено, що низька і надмірна рухові активності в рівній мірі несуть негативні впливи для здоров’я людини, і тільки оптимальні фізичні навантаження можуть бути застосовані для вирішення оздоровчих завдань під час активного дозвілля студентів. Проаналізовано структуру студентської фізичної підготовки, яка містить три ключові компоненти: фізичне виховання, студентський спорт і активне дозвілля.
Description: The article deals with the theoretical and methodological aspects of the active leisure time of student youth and their importance in the formation of general health, academic success and personality development due to regular physical activity, which effectively affects the general improvement of the quality of life and helps ensure a balance between physical and emotional well-being. The concept of human motor activity is defined and it is conditionally divided by degrees of intensity into low, optimal and excessive. It is found out that low and excessive physical activity equally have negative effects on human health, and only optimal physical activity can be used to solve health problems during the active leisure time of students. The author provides an analysis of the structure of student physical training, which includes three key components: physical education, student sports, and active leisure time.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12079
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.