Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12125
Назва: Management of conflicts in an organization through business communication
Інші назви: Управління конфліктами в організації за допомогою ділового спілкування
Автори: Halynska, Anhelina Viktorivna
Галинська, Ангеліна Вікторівна
Ключові слова: business communication
relation
management
ділове спілкування
відносини
менеджмент
Дата публікації: 2024
Видавництво: RS Global Sp. z O. O.
Бібліографічний опис: Halynska А. Management of conflicts in an organization through business communication [Electronic resource] / A. Halynska // Development of management in the conditions of International integration processes : collective monograph / Edited by N. V. Stoyanets. – Warsaw : RS Global Sp. z O. O., 2024. – Р. 63-81.
Короткий огляд (реферат): In this monograph, human communication is a multifaceted process studied by philosophy, sociology, general and social psychology, linguistics and other sciences. In socio-psychological terms, communication is simultaneously an exchange of actions, deeds, thoughts, feelings, experiences, it is an appeal of an individual to himself, to his own soul, conscience, dreams. It is a process of education and self- education, a form of creativity that helps to identify and develop the best aspects of personality. In the modern world, where there is constant communication with other people and a fast pace of life, the knowledge of effective business communication skills is an indispensable advantage. In revealing the essence of "business" communication, i.e. communication in the sphere of production, the three most general categories are usually distinguished: relations, reflections, activity (money). Business communication contributes to the establishment and development of relations of co-operation and partnership between work colleagues, managers and subordinates, partners, rivals and competitors. It is impossible to name a specialist, let alone a manager, who could successfully work without knowing the basics of business communication.
Опис: В даній монографії розглядається людське спілкування. Це багатогранний процес, який вивчають такі науки як філософія, соціологія, загальна та соціальна психологія, лінгвістика та інші науки. У соціально-психологічному плані спілкування – це одночасно обмін діями, вчинками, думками, почуттями, переживаннями, це звернення особистості до себе, до власної душі, совісті, мрій. Це процес освіти і самовиховання, форма творчості, яка допомагає виявити і розвинути кращі сторони особистості. У сучасному світі, де існує постійне спілкування з іншими людьми та швидкий темп життя, знання навичок ефективного ділового спілкування є незамінною перевагою. Розкриваючи сутність «ділового» спілкування, тобто спілкування у сфері виробництва, зазвичай виділяють три найзагальніші категорії: відносини, роздуми, діяльність (гроші). Ділове спілкування сприяє встановленню та розвитку відносин співпраці та партнерства між колегами по роботі, керівниками та підлеглими, партнерами, суперниками та конкурентами. Неможливо назвати спеціаліста, а тим більше керівника, який міг би успішно працювати, не знаючи основ ділового спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12125
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозит_Монографія_A. Halynska.pdf183,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.