Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12218
Title: Перспективи впровадження прийомів креативної драматизації в університетському курсі вивчення іноземної мови
Other Titles: Some perspectives for introducing elements of creative drama techniques into university foreign language courses
Authors: Крекотень, Олена Валентинівна
Krekoten, Olena Valentynivna
Keywords: драматизація
невербальна навчальна діяльність
вивчення іноземної мови
dramatization
non-verbal learning activity
teaching foreign languages
Issue Date: 2024
Citation: Крекотень О. Перспективи впровадження прийомів креативної драматизації в університетському курсі вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Крекотень // SWorld Journal. – 2024. – Issue 23, Part 3. – Р. 69-74. – Режим доступу : https://doi.org/10.30888/2663-5712.2024-23-00-046. – Заголовок з екрану.
Abstract: Стаття націлена на визначення ефективних прийомів креативної драматизації у викладанні іноземної мови в університеті та аналіз основної з проблеми. Визначено напрямки сучасного підходу до оновлення курсу іноземної мови в нелінгвістичному університеті.. Метою статті стало обґрунтування перспектив використання креативної драматизації та виокремлення їх перспективних технік для успішного використання викладачами вищих навчальних закладів. Визначена актуальність дослідження, поняття «драматизація». Для реалізації завдань використовувались як емпіричні методи: спостереження та порівняння, так і теоретичні: синтез та аналіз. Інформація структурована та представлена у таблиці 1. Доведена доцільність впровадження технік драматизації в нелінгвістичних університетах.
Description: The paper is aimed at the determining of effective methods of creative dramatization in foreign language teaching at universities as well as analyzing of scientific literature concerning the problem. The modern drama approaches to updating the foreign languages in a non-linguistic university have been determined. The purpose of the paper has been to highlight the creative drama techniques for successful use by teachers of higher educational institutions. The concept of the notion "dramatization" has been determined. Analysis and synthesis were determined as theoretical methods, as well as such empirical methods as: observation and comparison have been used to implement tasks. The information has been structured and presented in Table 1. The necessity of implementing dramatization techniques in non-linguistic universities has been proven.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12218
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.