Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСалтиков, Дмитро-
dc.contributor.authorСалтикова, Алла-
dc.contributor.authorХурсенко, Світлана-
dc.contributor.authorШкурдода, Юрій-
dc.contributor.authorSaltykov, Dmytro-
dc.contributor.authorSaltykova, Alla-
dc.contributor.authorKhursenko, Svetlana-
dc.contributor.authorShkurdoda, Yury-
dc.date.accessioned2024-08-22T06:37:15Z-
dc.date.available2024-08-22T06:37:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМотивація до вивчення фізики як дисципліни студентів нефізичних спеціальностей [Електронний ресурс] / Д. І. Салтиков, А. І. Салтикова, С. М. Хурсенко, Ю. О. Шкурдода // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2024. – № 3 (137). – С. 19-29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12234-
dc.descriptionMost students of non-physics majors perceive physics as a discipline that has no relation to their future professional activity, and therefore do not pay due attention to its study. The lack of motivation leads to a decrease in the educational cognitive activity of students, which, in general, negatively affects the quality of knowledge. To achieve the main goal of education, a differentiated approach should be used, guaranteeing professionally oriented teaching of physics. The material of the first lecture should show students the potential of physics in the context of future professional activity.uk_UA
dc.description.abstractБільшістю студентів нефізичних спеціальностей сприймають фізику як дисципліну, що не має жодного відношення до їх майбутньої професійної діяльності, і, тому, не приділяють належної уваги її вивченню. Відсутність мотивації приводить до зниження навчальної пізнавальної активності студентів, що, загалом, негативно впливає на якість знань. Для досягнення основної мети навчання треба використовувати диференційований підхід, який гарантує професійно‐орієнтоване викладання фізики. Матеріал вже першої лекцій повинен показати студентам потенціал фізики в контексті майбутньої професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectхіміяuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectphysicsuk_UA
dc.subjectchemistryuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.titleМотивація до вивчення фізики як дисципліни студентів нефізичних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativeMotivation to study physics as a discipline for students of non‐physical specialtiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf335,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.