Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12234
Title: | Мотивація до вивчення фізики як дисципліни студентів нефізичних спеціальностей |
Other Titles: | Motivation to study physics as a discipline for students of non‐physical specialties |
Authors: | Салтиков, Дмитро Салтикова, Алла Хурсенко, Світлана Шкурдода, Юрій Saltykov, Dmytro Saltykova, Alla Khursenko, Svetlana Shkurdoda, Yury |
Keywords: | фізика хімія освітній процес physics chemistry educational process |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Мотивація до вивчення фізики як дисципліни студентів нефізичних спеціальностей [Електронний ресурс] / Д. І. Салтиков, А. І. Салтикова, С. М. Хурсенко, Ю. О. Шкурдода // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2024. – № 3 (137). – С. 19-29. |
Abstract: | Більшістю студентів нефізичних спеціальностей сприймають фізику як дисципліну, що не має жодного відношення до їх майбутньої професійної діяльності, і, тому, не приділяють належної уваги її вивченню. Відсутність мотивації приводить до зниження навчальної пізнавальної активності студентів, що, загалом, негативно впливає на якість знань. Для досягнення основної мети навчання треба використовувати диференційований підхід, який гарантує професійно‐орієнтоване викладання фізики. Матеріал вже першої лекцій повинен показати студентам потенціал фізики в контексті майбутньої професійної діяльності. |
Description: | Most students of non-physics majors perceive physics as a discipline that has no relation to their future professional activity, and therefore do not pay due attention to its study. The lack of motivation leads to a decrease in the educational cognitive activity of students, which, in general, negatively affects the quality of knowledge. To achieve the main goal of education, a differentiated approach should be used, guaranteeing professionally oriented teaching of physics. The material of the first lecture should show students the potential of physics in the context of future professional activity. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12234 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.