Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12294
Назва: Застосування інноваційно-інтерактивних технологій під час підготовки фахівців для закладів вищої освіти
Інші назви: Application of innovative and interactive technologies during the training of specialists for higher education institutions
Автори: Шестакова, С.
Shestakova, S.
Ключові слова: викладач
інноваційні технології
інтерактивні технології
teacher
innovative technologies
interactive technologies
Дата публікації: 2024
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Шестакова С. Застосування інноваційно-інтерактивних технологій під час підготовки фахівців для закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Шестакова // Сучасна освіта України : проблеми, досвід, перспективи : монографія / за заг. ред. В. В. Іванишин. – Рига : Baltija Publishing, 2024. – С. 31-44. – Режим доступу : https://onedrive.live.com/?redeem=aHR0cHM6Ly8xZHJ2Lm1zL2IvYy8wNDhhMDY5YjgyNWVkNjk4L0VUb1lGbDEyWDJWRnFXMVFQRHdCMDNvQjU4U0VaeExqR01Xek9obXpPVEMzN3c&cid=048A069B825ED698&id=48. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Наукова розвідка присвячена питанню підготовки фахівців ЗВО за допомогою інноваційноінтерактивних технологій. Актуальність даного питання обумовлена тим, що підготовка фахівця ЗВО нині потребує впровадження нових методик та способів навчання, оскільки лише так можна забезпечити ефективний навчальний та освітній процес. Так, кожен фахівець, який працює у ЗВО, повинен не лише розвивати власні знання, але і вміти сформувати своєрідний погляд на світ у своїх студентів. Досить часто це неможливо без сучасних педагогічних технологій, які дозволяють повноцінно подати матеріал та розвинути у студентів певні компетентності. У роботі висвітлюється сутність терміна «інноваційно-інтерактивні технології» та його основні аспекти. Розкривається вплив інноваційно-інтерактивних технологій на життєдіяльність людини та функціонування установи. Розглядається необхідність впровадження інноваційних та інтерактивних технологій в освітній процес під час підготовки фахівців ЗВО. У роботі розкривається сутність інноваційної технології навчання. Визначено специфіку таких видів інноваційної технології як креативна, педагогічного спілкування, терапевтична. Описується значимість креативної технології в аспекті розвитку нестандартного мислення та формування нового бачення навколишньої дійсності. Визначається специфіка педагогічного спілкування як способу формування дискусії між студентами та викладачами. Наводиться характеристика терапевтичної технології як способу розслаблення фахівців під час вивчення складних питань. Описується сутність інтерактивних технологій навчання фахівців ЗВО. Аналізуються такі технології як «акваріум», «мозковий штурм», рольова гра. Визначається місце рольової гри в набутті практичних навичок фахівця під час виконання посадових обов’язків. Здійснюється характеристика «мозкового штурму» як способу швидко та якісно прийняти рішення. Описується технологія «акваріум» як спосіб доведення аргументів щодо певного питання. У статті узагальнюється стан розвитку інноваційно-інтерактивних технологій у підготовці фахівців ЗВО. Аналізуються основні стадії впровадження таких технологій та специфічні риси кожного етапу. Визначається вплив ринку освітніх послуг на особливості підготовки фахівців ЗВО.
Опис: The article is devoted to the issue of training of vocational training specialists with the help of innovative and interactive technologies. The relevance of this issue is due to the fact that the training of a vocational training specialist now requires the introduction of new methods and methods of training, as this is the only way to ensure an effective training and educational process. Thus, every specialist working in a higher education institution must not only develop his own knowledge, but also be able to form a unique vision of the world in his students or pupils. Quite often, this is impossible without modern pedagogical technologies that allow you to fully present the material and develop certain competencies in students. The work highlights the essence of the term "innovative and interactive technologies" and its main aspects. The influence of innovative and interactive technologies on human life and the functioning of the institution is revealed. The need to introduce innovative and interactive technologies into the educational process during the training of higher education specialists is considered. The work reveals the essence of innovative learning technology. The specifics of such types of innovative technology as creative, pedagogical communication, and therapeutic are determined. The significance of creative technology in terms of the development of non-standard thinking and the formation of a new vision of the surrounding reality is described. The specificity of pedagogical communication as a way of forming a discussion between students and teachers is determined. The characteristics of therapeutic technology as a way to relax specialists during the study of complex issues are given. The essence of interactive technologies of training of specialists of higher education is described. Such technologies as "aquarium", "brainstorming", role-playing game are analyzed. The place of role-playing in the acquisition of practical skills of a specialist during the performance of official duties is determined. The characterization of "brainstorming" is carried out as a way to quickly and efficiently make a decision. The "aquarium" technology is described as a way of proving arguments on a certain issue. The article summarizes the state of development of innovative and interactive technologies in the training of vocational training specialists. The main stages of implementation of such technologies and specific features of each stage are analyzed. The impact of the market of educational services on the specifics of the training of higher education specialists is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12294
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шестакова С.О. розділ монографії.pdf323,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.