Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12324
Title: | Управління професійним розвитком персоналом медичного закладу |
Other Titles: | Management of professional development of medical institution personnel |
Authors: | Пальчиківський, Я. М. Palchykivskyi, Y. M. |
Keywords: | стоматологічна клініка персонал професійний розвиток dental clinic staff professional development |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | СНАУ |
Citation: | Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. П. Славкова |
Abstract: | В кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні основи управління професійним розвитком персоналом у сфері охорони здоров’я. Встановлено, що з огляду на особливості з управління персоналом медичного закладу в даний час, гостро стоїть питання про реформування кадрової політики охорони здоров'я, підвищення іміджу установ, формування корпоративної культури, розробки і впровадження критеріїв мотиваційного процесу. Метою кваліфікаційної роботи є розвиток теоретичних положень та вироблення практичних рекомендацій щодо управління професійним розвитком персоналом медичного закладу. Встановлено, що сформований у колективі морально-психологічний клімат загалом можна розглядати як сприятливий. Головну роль у цьому зіграло керівництво клініки, яке акцентувало увагу на двох базових точках функціонування стоматологічної клініки: це фокус на господарській діяльності та одночасно фокус на формування корпоративної культури, команді, члени якої поділяють і сповідують цінності клініки, і створення умов, в яких розвиток стає потребою людини, свого роду організаційної нормою роботи в команді. Для удосконалення системи професійного розвитку персоналу стоматологічної клініки запропоновані такі форми навчання: курси підвищення кваліфікації; семінари; наставництво; запрошення провідних спеціалістів з інших стоматологічних клінік країни для проведення майстер-класів, а також обміну досвідом; самонавчання, у тому числі за допомогою комп'ютерних програм; каскадне навчання. В роботі до інноваційних методів навчання персоналу віднесено: відеонавчання, дистанційне навчання, модульне навчання, кейс-навчання, тренінги, ділові, метафоричні та рольові ігри тощо. Запропоновано імплементувати в практику професійного розвитку медичних працівників закладів охорони здоров’я кейс-метод, методика практичної реалізації якого ґрунтується на використанні набору клінічних випадків, що пропонуються користувачам у процесі навчання для аналізу в інтерактивному режимі. Запропоновано варіанти використання кейс-методу в системі професійного розвитку медичного персоналу, зокрема: презентація клінічних випадків (розповідний виклад); тренажери клінічних випадків (поєднання конкретного клінічного випадку з логічно пов’язаними тестовими завданнями); інтерактивні тренажери відпрацювання практичних навичок (поєднання теоретичного матеріалу з конкретної теми з великою кількістю тестових клінічних ситуаційних завдань); медичний освітній веб-квест (поєднання кількох тем в рамках одного проблемного завдання з елементами інтерактивної гри в стилі детективу, з побудовою сценарію з розгалуженням та поєднанням теоретичного матеріалу за декількома темами, з відпрацюванням практичних навичок та тестовими завданнями). |
Description: | The theoretical basis of managing the professional development of personnel in the field of health care is considered in the qualification work. It has been established that in view of the peculiarities of the personnel management of the medical institution at the present time, the issue of reforming the personnel policy of health care, improving the image of institutions, forming a corporate culture, developing and implementing criteria for the motivational process is urgent. The purpose of the qualification work is the development of theoretical provisions and the development of practical recommendations regarding the management of professional development of the staff of a medical institution. It has been established that the moral and psychological climate formed in the team can generally be considered favorable, and 100% staff turnover is due to the initiative of the employees themselves. The main role in this was played by the management of the clinic, which emphasized two basic points of the functioning of the dental clinic: this is a focus on economic activity and at the same time a focus on the formation of a corporate culture, a team whose members share and profess the values of the clinic, and the creation of conditions in which development becomes human need, a kind of organizational norm of teamwork. To improve the system of professional development of dental clinic staff, the following forms of training are offered: advanced training courses; seminars; mentoring; invitation of leading specialists from other dental clinics of the country to hold master classes, as well as exchange experience; self-study, including with the help of computer programs; cascade learning. In the work, innovative methods of personnel training include: video training, distance learning, modular training, case studies, trainings, business, metaphorical and role-playing games, etc. It is proposed to implement the case method into the practice of professional development of medical workers of health care institutions, the method of practical implementation of which is based on the use of a set of clinical cases offered to users during the training process for analysis in an interactive mode. Variants of using the case method in the system of professional development of medical personnel are offered, in particular: presentation of clinical cases (narrative presentation); simulators of clinical cases (combination of a specific clinical case with logically related test tasks); interactive simulators for practicing practical skills (a combination of theoretical material on a specific topic with a large number of test clinical situational tasks); medical educational web quest (combination of several topics within one problem task with elements of an interactive game in the style of a detective, with the construction of a scenario with branching and combination of theoretical material on several topics, with practice of practical skills and test tasks). |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12324 |
Appears in Collections: | Економіки та менеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пальчиківський_диск..pdf Restricted Access | 1,6 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.