Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПарака, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorParaka, Ihor Mykolayovych-
dc.date.accessioned2024-09-19T06:02:02Z-
dc.date.available2024-09-19T06:02:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устікuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12348-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the management of the product cycle and ways of extending it at a trading company. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the product life cycle in marketing activities were investigated, the peculiarities of marketing at its stages were characterized, methodological approaches to life cycle management were considered, and the main factors determining the product life cycle were determined. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, an evaluation of marketing activities at the enterprise was carried out; a SWOT analysis and a PEST analysis of the trading enterprise were carried out. On the basis of the ABC-XYZ analysis matrix, suppliers were evaluated based on their reliability and predictability of deliveries. An assessment of the state of the life cycle of the main product groups of the enterprise was also carried out. In the third chapter, the strategic directions of extending the life cycle of products of a trading enterprise are justified, the impact of the product life cycle on the life cycle of the enterprise is proven, the analysis of factors affecting the formation of the life cycle of the enterprise is carried out, the directions of extending the life cycle of the enterprise's products are substantiated, and directions for improving the marketing activities of the enterprise on various stages of the product life cycle.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена управлінню циклом товару та шляхи його подовження на торговельному підприємстві. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи життєвого циклу товару в маркетинговій діяльності, охарактеризовано особливості маркетингу на його етапах , розглянуто методологічні підходи до управління життєвим циклом та визначені основні чинники, що визначають життєвий цикл товару. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання маркетингової діяльності на підприємстві, проведено SWOT-аналіз та PEST- аналіз торговельного підприємства. На основі матриці АВС-XYZ аналізу здійснено оцінювання постачальників на основі їхньої надійності та передбачуваності поставок. Також проведено оцінювання стану життєвого циклу основних товарних груп підприємства. В третьому розділі обґрунтовано стратегічні напрями подовження життєвого циклу продукції торговельного підприємства, доведено вплив життєвого циклу продукції на життєвий цикл підприємства, проведено аналіз факторів, які впливають на формування життєвого циклу підприємства обґрунтовано напрями подовження життєвого циклу продукції підприємства та запропоновано напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства на різних етапах життєвого циклу продукції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectproduct life cycleuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.titleРозробка стратегії управління циклом товару та шляхи його подовженняuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a product cycle management strategy and ways to extend ituk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Парака І.М._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.