Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12358
Назва: Формування стратегічних напрямів маркетингової діяльності аграрного підприємства
Інші назви: Formation of strategic directions of marketing of an agricultural enterprise
Автори: Лободін, Сергій Олександрович
Lobodin, Sergiy
Ключові слова: аграрне підприємство
маркетингова стратегія
маркетингове середовище
agricultural enterprise
marketing strategy
marketing environment
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. В. Шумкова
Короткий огляд (реферат): В теоретичному розділі кваліфікаційної роботи узагальнено теоретико-методичні підходи та конкретизовані напрямки маркетингової діяльності аграрного підприємства. Обґрунтовано, що ефективна маркетингова стратегія допомагає аграрним підприємствам забезпечити якісне управління дистрибуцією на різних сегментах ринку. Доведено, що за сучасних умов діджиталізація маркетингової стратегії означає використання цифрових технологій і інструментів для досягнення маркетингових цілей і взаємодії з цифровою аудиторією. Вона має велике значення у сучасному бізнес-середовищі і може принести ряд переваг для агарних підприємств. Діджиталізація маркетингової стратегії дозволяє пристосуватися до сучасного цифрового середовища, досягати більшої аудиторії та забезпечувати більший успіх. У другому розділі кваліфікаційної роботи «Аналіз формування стратегічних напрямів маркетингової діяльності ТДВ «АПП» Охтирського р-ну, Сумської області» було проаналізовано загальний організаційно-економічний стан функціонування галузевого товаровиробника – товариства з додатковою відповідальністю. За результатами проведеного аналізу фінансово-економічного стану та потенціалу ТДВ «АПП» можна бачити, переважно, позитивну динамку змін відповідних показників, а значить, товариство характеризується належним рівнем фінансової стійкості, ліквідності та ділової активності, здатне самостійно ініціювати чи приймати участь у фінансуванні інвестиційних проєктів, які будуть спрямовані на формування умов більш раціональної та результативної поведінки господарства на ринку сільськогосподарської продукції, її реалізації чи переробки. Також були досліджені умови, механізм та результати маркетингової діяльності аграрного підприємства. Крім цього визначено стан реалізації напрямків стратегічної маркетингової діяльності ТДВ «АПП» , його сильні сторони, досягнення та перспективні переваги. Третій розділ кваліфікаційної роботи «Обґрунтування вибору стратегічного напряму маркетингової діяльності ТДВ «АПП» Охтирського р-ну, Сумської області» присвячений обґрунтування нових можливостей та напрямків розвитку ТДВ «АПП» в сфері забезпечення передумов для реалізації відповідних механізмів організації маркетингової діяльності. На основі проведеного аналізу виділені переваги та можливості впровадження принципів забезпечення моніторингу конкурентного середовища в процесі визначення напрямків стратегії маркетингу аграрного підприємства. За результатами SWOT-аналізу визначено, що ключовими конкурентними перевагами аграрного підприємства є належна якість товарної продукції, ефективний кадровий потенціал, налагоджене співробітництво з партнерами, споживачами, досвід тощо. Але поряд з цим ТДВ «АПП» стикається з проблемами в пошуку збутових каналів, відсутністю ґрунтовних маркетингових досліджень, систематичного збору маркетингової інформації та ін. Обґрунтовано, що стратегія діджиталізації маркетингу для аграрного підприємства має на меті використання цифрових технологій та інструментів для досягнення маркетингових цілей і покращення результативності бізнесу. Основними векторами даної стратегії визначено технічну діджиталізацію, агрегацію інструментів Інтернет-маркетингу, колаборацію бізнесу та управління цінністю. Ефективна робота маркетингової служби ґрунтується на переведенні розробленої стратегії в завдання для кожного підрозділу, організації внутрішньої роботи для її досягнення, координації дій персоналу, правильному використанні інструментів, моніторингу реакції споживачів і конкурентів, впровадженні елементів часу і ресурсів для реалізації стратегії аграрного підприємства та забезпеченні її виконання.
Опис: In the theoretical section of the qualification work, the theoretical and methodological approaches and specific directions of the marketing activity of the agricultural enterprise are summarized. It is substantiated that an effective marketing strategy helps agricultural enterprises to ensure high-quality distribution management in various market segments. It has been proven that under modern conditions, the digitalization of marketing strategy means the use of digital technologies and tools to achieve marketing goals and interaction with a digital audience. It is of great importance in the modern business environment and can bring a number of advantages for agricultural enterprises. Digitization of the marketing strategy allows agricultural enterprises to adapt to the modern digital environment, reach a larger audience and ensure greater success in a competitive market environment. In the second section of the qualification work "Analysis of the formation of strategic directions of marketing activities of the "TDV" Okhtyrka district, Sumy region" the general organizational and economic condition of the functioning of the industry producer - the company with additional responsibility was analyzed. According to the results of the analysis of the financial and economic condition and potential of "TDV", it is possible to see, mainly, a positive dynamic of changes in the relevant indicators, which means that the company is characterized by an appropriate level of financial stability, liquidity and business activity, capable of independently initiating or participating in the financing of investment projects , which will be aimed at creating conditions for a more rational and effective behavior of the economy on the market of agricultural products, its sale or processing. The conditions, mechanism and results of the marketing activity of the agricultural enterprise were also investigated. In addition, the state of implementation of the directions of strategic marketing activities of TDV, its strengths, achievements and prospective advantages are determined. The third section of the qualification work "Justification of the choice of the strategic direction of the marketing activity of the "TDV" of Okhtyrka district, Sumy region" is devoted to the justification of new opportunities and directions of development of the "TDV" in the field of ensuring the prerequisites for the implementation of relevant mechanisms for the organization of marketing activities. On the basis of the conducted analysis, the advantages and possibilities of implementing the principles of monitoring the competitive environment in the process of determining the directions of the agricultural enterprise's marketing strategy are highlighted. According to the results of the SWOT analysis, it was determined that the key competitive advantages of the agricultural enterprise are the proper quality of goods, effective personnel potential, established cooperation with partners, consumers, experience, etc. But along with this, "TDV" faces problems in finding sales channels, lack of thorough marketing research, systematic collection of marketing information, etc. It is substantiated that the marketing digitalization strategy for an agricultural enterprise aims to use digital technologies and tools to achieve marketing goals and improve business performance. Technical digitization, aggregation of Internet marketing tools, business collaboration and value management are defined as the main vectors of this strategy. The effective work of the marketing service is based on the translation of the developed strategy into tasks for each division, the organization of internal work to achieve it, the coordination of personnel actions, the correct use of tools, monitoring the reaction of consumers and competitors, the introduction of elements of time and resources to implement the strategy of the agricultural enterprise and ensure its implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12358
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лободін С.О_Кваліфікаційа робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.