Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12616
Title: | Визначення завдань професійно орієнтованого фізичного виховання студентів аграрних спеціальностей з позицій акмеологічного підходу |
Other Titles: | Determination of the tasks of professionally oriented physical education of students of agricultural specialties from the position of the acmeological approach |
Authors: | Сахненко, Анна Василівна Sakhnenko, Anna Vasylivna |
Keywords: | професійно орієнтоване фізичне виховання студенти аграрних спеціальностей акмеологічний підхід professionally oriented physical education students of agricultural specialties acmeological approach |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | International Scientific Unity |
Citation: | Сахненко А. В. Визначення завдань професійно орієнтованого фізичного виховання студентів аграрних спеціальностей з позицій акмеологічного підходу [Електронний ресурс] / А. В. Сахненко // XXVІ International scientific and practical conference «Theoretical and Practical Aspects of Modern Research», (June 5-7, 2024, Ottawa, Canada). – Ottawa : International Scientific Unity, 2024. – Р. 245-248. |
Abstract: | У статті розглянуто мету професійно орієнтованого фізичного виховання студентів аграрних спеціальностей. Визначено основні завдання дисципліни та проаналізовано шляхи іх реалізації з позицій акмеологічного підходу. |
Description: | The article examines the purpose of professionally oriented physical education of students of agricultural specialties. The main tasks of the discipline are defined and the ways of their implementation are analyzed from the standpoint of the acmeological approach. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12616 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
САХНЕНКО_6 (стаття).pdf | 175,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.