Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12672
Назва: Методологічні основи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів закладів фахової передвищої освіти
Інші назви: Methodological basics of vocational and applied physical training of students of professional higher education institutions
Автори: Коломієць, А. Я.
Kolomiets, A. Ya.
Ключові слова: студенти
професійно-прикладна фізична підготовка
фізичне виховання
students
professional and applied physical training
physical education
Дата публікації: 2023
Видавництво: СумДПУ
Бібліографічний опис: Коломієць А. Я. Методологічні основи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів закладів фахової передвищої освіти [Електронний ресурс] / А. Я. Коломієць // Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту різних груп населення : матеріали ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, (Суми, 23-24 листопада 2023 р.). – Суми : СумДПУ, 2023. – С. 259-263.
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовано методики професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх фахівців на основі ігрових видів спорту, підтверджено її ефективність; обґрунтовано спеціальні вимоги до фізичної підготовки студентів навчальних закладів фахової передвищої освіти; визначено структурно-функціональний характер моделі методики ППФП студентів фахової передвищої освіти та її науково-методичні основи, подальшого розвитку набули структура, критерії та показники професійно-прикладної фізичної 259 підготовленості студентів фахової передвищої освіти в умовах реформування фізичного виховання в системі передвищої освіти.
Опис: The article theoretically substantiates the methods of professional-applied physical training of future specialists based on game sports, its effectiveness is confirmed; special requirements for the physical training of students of educational institutions of vocational pre-higher education are substantiated; the structural and functional nature of the model of the PPFP methodology of students of vocational higher education and its scientific and methodological foundations were determined, the structure, criteria and indicators of professional and applied physical 259 preparedness of students of vocational higher education in the conditions of reforming physical education in the system of preliminary higher education were further developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12672
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коломієць (1).pdf681,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.