Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12675
Title: Методологічні принципи формування фахових компетентностей майбутніх учителів предмета «Захист України» в умовах дистанційного навчання
Other Titles: Methodological principles of the formation of professional competences of future teachers of the defense of Ukraine in the conditions of distance education
Authors: Лазоренко, Станіслав Сергійович
Рибалко, Петро Федорович
Lazorenko, Stanislav
Rybalko, Petro
Keywords: методологічні принципи
методи
освітній процес
methodological principles
methods
educational process
Issue Date: 2024
Publisher: СумДПУ
Citation: Лазоренко С. С. Методологічні принципи формування фахових компетентностей майбутніх учителів предмета «Захист України» в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / С. С. Лазоренко, П. Ф. Рибалко // Олімпійський та паралімпійський спорт. – 2024. – № 1. – С. 105-109.
Abstract: Інформація цієї наукової статті є результатом аналізу релевантної науково-методичної літератури щодо оптимізації освітнього процесу формування фахових компетентностей майбутніх фахівців закладів загальної середньої освіти, з погляду системного підходу в наукових дослідженнях. У сучасній педагогічній галузі відбуваються значні зміни й перетворення, які позначаються на активізації пошуку нових інновацій і підходів, які б допомогли суб’єктам освітнього процесу якнайкраще засвоїти навчальний матеріал і сформувати стійкі та перманентні професійні навички та вміння. Перед сучасною педагогікою досить гостро постає завдання − визначити систему методів і прийомів, спрямованих на оптимізацію зазначеного вище процесу в ситуації дистанційного навчання через військові дії та футуристично безперервні катастрофи як природного, так і техногенного характеру. І освіта виділяється сьогодні як ключова сфера людської діяльності, за допомогою якої і може бути визначений вибір шляху розвитку всього людства загалом і кожної людини окремо. Мета написання цієї наукової статті полягає в діалектиці й акмеології процесу становлення закономірностей і механізмів, які забезпечили формування наукової думки та фахових компетентностей майбутніх учителів начального предмета «Захист України» та сформувати в них систему наукової діяльності – інтелектуальної творчої активності, спрямованої на здобуття й використання нових знань. Для кращої партнерської взаємодії учасників освітнього процесу на засадах рівності, взаєморозуміння та поваги відповідно до «професійного стандарту вчителя» педагог має сформувати в себе такі професійні компетентності: психологічну, емоційно-етичну, педагогічного партнерства тощо. Тому в цій науковій публікації ми проаналізували методологічні принципи, які допоможуть прискорити освітні процеси формування фахових компетентностей учителів предмета «Захист України.
Description: The information in this scientific article is the result of the analysis of relevant scientific and methodological literature, regarding the optimization of the educational process of formation of professional competences of future specialists of general secondary education institutions, from the point of view of a systematic approach in scientific research. In the modern pedagogical field, significant changes and transformations are taking place, which affect the intensification of the search for new innovations and approaches that would help the subjects of the educational process to learn the educational material in the best way and to form stable and permanent professional skills and abilities. Modern pedagogy faces a rather urgent task − to determine a system of methods and techniques aimed at optimizing the above-mentioned process in the situation of distance learning due to military actions and futuristic continuous disasters of both natural and man-made nature. And education stands out today as a key sphere of human activity, with the help of which the choice of the path of development of all humanity as a whole and each person individually can be determined. The purpose of writing this scientific article is the dialectics and acmeology of the process of formation of laws and mechanisms that ensured the formation of scientific opinion and professional competences of future teachers of the primary subject “Defense of Ukraine” and to form in them a system of scientific activity − intellectual creative activity aimed at acquiring and using new knowledge. For better partnership interaction of the participants of the educational process on the basis of equality, mutual understanding and respect in accordance with the “professional standard of the teacher”, the teacher must develop the following professional competencies: psychological, emotional and ethical, pedagogical partnership, etc. Therefore, in this scientific publication, we analyzed the methodological principles that will help speed up the educational processes of forming the professional competences of the teachers of “Defense of Ukraine”.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12675
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рибалко.pdf358,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.