Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотелевець, С. О.-
dc.contributor.authorKotelevets, S. O.-
dc.date.accessioned2024-10-21T10:57:17Z-
dc.date.available2024-10-21T10:57:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКотелевець С. О. Роль самостійної роботи у формуванні професійних компетентностей студентів аграрних спеціальностей [Електронний ресурс] / С. О. Котелевець // ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні тенденції підготовки майбутніх фахівців у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти», (Полтава, 22-23 травня 2024 р.). – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 19-21.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12679-
dc.descriptionIndependent work of students is one of the key components of the educational process in higher education institutions (HEIs). In agrarian HEIs, where not only theoretical knowledge but also practical skills are important, independent work is of particular importance. in the context of modern education, various problems arise that complicate the effective organisation of students' independent work. As for the ways to solve these problems that complicate the effective organisation of independent work of higher education students, the following should be noted: 1. Increasing student motivation. 2. Improving the conditions for independent work. 3. Development of effective teaching materials. 4. Integration of practical tasks into independent work. The organisation of students' independent work in higher education institutions, in particular in agricultural HEIs, can be carried out using various methods: 1. Project method; 2. Research method; 3. Case method; 4. Problem method; 5. Laboratory and practical work; 6. Independent study of literature and other sources of information; 7. E-courses and online platforms; 8. Interactive methods (discussions, debates, round tables); 9. Doing homework; 10. Industrial practice. Thus, independent work is an integral part of the educational process in agricultural universities, which contributes to the formation of professional competencies, the development of self-organisation and responsibility skills, as well as the practical application of theoretical knowledge.uk_UA
dc.description.abstractСамостійна робота здобувачів освіти є однією з ключових складових освітнього процесу у закладах вищої освіти (ЗВО). В аграрних ЗВО, де досить важливим є не тільки теоретичне знання, але і практичні навички, самостійна робота набуває особливого значення. в умовах сучасної освіти з’являються різні проблеми, які ускладнюють ефективну організацію самостійної роботи студентів. Щодо шляхів вирішення цих проблем, які ускладнюють ефективну організацію самостійної роботи здобувачів вищої освіти, слід відмітити наступні: 1. Підвищення мотивації студентів. 2. Поліпшення умов для самостійної роботи. 3. Розробка ефективних методичних матеріалів. 4. Інтеграція практичних завдань у самостійну роботу. Організація самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти, зокрема в аграрних ЗВО, може здійснюватися за допомогою різних методів: 1. Метод проєктів; 2. Дослідницький метод; 3. Метод кейсів; 4. Проблемний метод; 5. Лабораторні та практичні роботи; 6. Самостійне опрацювання літератури та інших джерел інформації; 7. Електронні курси та онлайн-платформи; 8. Інтерактивні методи (дискусії, дебати, круглі столи); 9. Виконання домашніх завдань; 10. Виробнича практика. Отже, самостійна робота є невід'ємною частиною навчального процесу в аграрних ЗВО, що сприяє формуванню професійних компетенцій, розвитку навичок самоорганізації та відповідальності, а також практичного застосування теоретичних знань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПДАУuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectпроблеми вирішенняuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectproblems to be solveduk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.titleРоль самостійної роботи у формуванні професійних компетентностей студентів аграрних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativeThe role of independent work in the formation of professional competences of students of agricultural specialitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 (1).pdf65,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.