Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12679
Title: | Роль самостійної роботи у формуванні професійних компетентностей студентів аграрних спеціальностей |
Other Titles: | The role of independent work in the formation of professional competences of students of agricultural specialities |
Authors: | Котелевець, С. О. Kotelevets, S. O. |
Keywords: | здобувачі освіти проблеми вирішення самостійна робота students problems to be solved independent work |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ПДАУ |
Citation: | Котелевець С. О. Роль самостійної роботи у формуванні професійних компетентностей студентів аграрних спеціальностей [Електронний ресурс] / С. О. Котелевець // ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні тенденції підготовки майбутніх фахівців у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти», (Полтава, 22-23 травня 2024 р.). – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 19-21. |
Abstract: | Самостійна робота здобувачів освіти є однією з ключових складових освітнього процесу у закладах вищої освіти (ЗВО). В аграрних ЗВО, де досить важливим є не тільки теоретичне знання, але і практичні навички, самостійна робота набуває особливого значення. в умовах сучасної освіти з’являються різні проблеми, які ускладнюють ефективну організацію самостійної роботи студентів. Щодо шляхів вирішення цих проблем, які ускладнюють ефективну організацію самостійної роботи здобувачів вищої освіти, слід відмітити наступні: 1. Підвищення мотивації студентів. 2. Поліпшення умов для самостійної роботи. 3. Розробка ефективних методичних матеріалів. 4. Інтеграція практичних завдань у самостійну роботу. Організація самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти, зокрема в аграрних ЗВО, може здійснюватися за допомогою різних методів: 1. Метод проєктів; 2. Дослідницький метод; 3. Метод кейсів; 4. Проблемний метод; 5. Лабораторні та практичні роботи; 6. Самостійне опрацювання літератури та інших джерел інформації; 7. Електронні курси та онлайн-платформи; 8. Інтерактивні методи (дискусії, дебати, круглі столи); 9. Виконання домашніх завдань; 10. Виробнича практика. Отже, самостійна робота є невід'ємною частиною навчального процесу в аграрних ЗВО, що сприяє формуванню професійних компетенцій, розвитку навичок самоорганізації та відповідальності, а також практичного застосування теоретичних знань. |
Description: | Independent work of students is one of the key components of the educational process in higher education institutions (HEIs). In agrarian HEIs, where not only theoretical knowledge but also practical skills are important, independent work is of particular importance. in the context of modern education, various problems arise that complicate the effective organisation of students' independent work. As for the ways to solve these problems that complicate the effective organisation of independent work of higher education students, the following should be noted: 1. Increasing student motivation. 2. Improving the conditions for independent work. 3. Development of effective teaching materials. 4. Integration of practical tasks into independent work. The organisation of students' independent work in higher education institutions, in particular in agricultural HEIs, can be carried out using various methods: 1. Project method; 2. Research method; 3. Case method; 4. Problem method; 5. Laboratory and practical work; 6. Independent study of literature and other sources of information; 7. E-courses and online platforms; 8. Interactive methods (discussions, debates, round tables); 9. Doing homework; 10. Industrial practice. Thus, independent work is an integral part of the educational process in agricultural universities, which contributes to the formation of professional competencies, the development of self-organisation and responsibility skills, as well as the practical application of theoretical knowledge. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12679 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.