Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12682
Назва: | Особливості викладання вищої математики англійською мовою для іноземних студентів |
Інші назви: | Peculiarities of teaching higher mathematics in english for foreign students |
Автори: | Котелевець, С. О. Kotelevets, S. O. |
Ключові слова: | іноземна мова задачі іноземні студенти foreign language tasks foreign students |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Котелевець С. О. Особливості викладання вищої математики англійською мовою для іноземних студентів [Електронний ресурс] / С. О. Котелевець // Технології XXI сторіччя : збірник тез за матеріалами 29-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (Суми, 20-22 листопада, 2023 р.). – Суми, 2023. – Ч. 2. – C. 148-149. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальним напрямом сучасної освіти є зростання контингенту, що навчається іноземною мовою. Значна частина іноземних студентів обирає навчання англійською мовою. У навчанні в англомовних групах зацікавлені також і українські студенти, які орієнтуються на працевлаштування в міжнародні компанії. Вища математика є складною дисципліною, тому її викладання іноземною мовою потребує глибокого науково-методичного супроводу, що відповідає характерним проблемам такого навчання. При роботі з іноземними студентами зі слабкою математичною і мовною підготовкою рекомендується також надавати цим студентам алгоритми розв’язування найпростіших типових задач. Отже, доцільно продовжувати досліджувати поглиблене вивчення специфіки викладання англійською мовою окремих питань вищої математики і ґрунтовно вивчати загальні особливості викладання вищої математики англомовним студентам. |
Опис: | The growth of the contingent studying in a foreign language is a topical area of modern education. A significant number of foreign students choose to study in English. Ukrainian students are also interested in studying in English-speaking groups, as they are looking for employment in international companies. Higher mathematics is a complex discipline, so its teaching in a foreign language requires in-depth scientific and methodological support that meets the specific challenges of such teaching. When working with foreign students with weak mathematical and language skills, it is also recommended to provide these students with algorithms for solving the simplest typical problems. Thus, it is advisable to continue researching the in-depth study of the specifics of teaching certain issues of higher mathematics in English and to thoroughly study the general features of teaching higher mathematics to English-speaking students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12682 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
148-149.pdf | 274,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.