Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12683
Title: | Проблеми організації самостійної роботи студентів в умовах воєнного стану |
Other Titles: | Problems of organising students' independent work in the conditions of martial law |
Authors: | Котелевець, С. О. Kotelevets, S. O. |
Keywords: | війна освітній процес самостійна робота студентів war educational process independent work of students |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Котелевець С. О. Проблеми організації самостійної роботи студентів в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / С. О. Котелевець // Технології XXI сторіччя : збірник тез за матеріалами 29-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (Суми, 20-22 листопада, 2023 р.). – Суми, 2023. – Ч. 2. – C. 150-151. |
Abstract: | Система вищої освіти в Україні, зазнала серйозних змін після 24 лютого 2022 року, коли російська федерація розпочала проти України повномасштабну війну. Війна внесла порушення в життя суспільства, зокрема і у вищу освіту, постали важливі завдання: як зберегти спокій і мотивацію до роботи й навчання, у який спосіб набути нових знань, умінь і навичок. Після початку війни ситуація у вищій освіті України ще більше ускладнилася. Учасники освітнього процесу опинилися в різних умовах: одні змушені покинути Батьківщину і стати біженцями у чужій країні, переживати адаптацію і при таких обставин здійснювати навчання, комусь доводиться жити в Україні, перебувати в інформаційному вакуумі та психологічно потерпати від повітряних тривог. Самостійна робота студентів (СРС) останнім часом набуває особливого значення в навчальному процесі. Сучасні технології дозволяють студентам більш ефективно використовувати свій вільний час та підлаштовувати під себе навчання у вищому навчальному закладі. Таким чином, грамотно поєднавши навчальні заняття та СРС, розробивши відповідні дистанційні курси, використавши інформаційні технології, дозволить значно підвищити якість освітнього процесу в цілому і вивести заклади вищої освіти на новий якісний рівень. |
Description: | The system of higher education in Ukraine has undergone major changes since 24 February 2022, when the Russian Federation launched a full-scale war against Ukraine. The war has disrupted the life of society, including higher education, and has raised important challenges: how to maintain calm and motivation to work and study, and how to acquire new knowledge, skills and abilities. After the outbreak of war, the situation in higher education in Ukraine became even more complicated. Participants of the educational process found themselves in different conditions: some were forced to leave their homeland and become refugees in a foreign country, to go through adaptation and study under such circumstances, while others have to live in Ukraine, stay in an information vacuum and suffer psychologically from air anxiety. Independent student work (ISW) has recently gained particular importance in the educational process. Modern technologies allow students to use their free time more efficiently and customise their studies at a higher education institution. Thus, a competent combination of classes and SRS, development of appropriate distance learning courses, and the use of information technology will significantly improve the quality of the educational process in general and bring higher education institutions to a new quality level. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12683 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.