Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12699
Назва: | Effectiveness of Digital Technologies in Inclusive Learning for Teacher Preparation |
Інші назви: | Ефективність цифрових технологій в інклюзивному навчанні для підготовки вчителів |
Автори: | Drushlyak, Marina Semenikhina, Olena Kharchenko, Inna Mulesa, Pavlo Shamonia, Volodymyr Друшляк, Марина Семеніхіна, Олена Харченко, Інна Мулеса, Павло Шамонія, Володимир |
Ключові слова: | digital technologies inclusive educational space teacher цифрові технології інклюзивний освітній простір учитель |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Effectiveness of Digital Technologies in Inclusive Learning for Teacher Preparation [Electronic resource] / М. Drushlyak, О. Semenikhina, І. Kharchenko [and athers] // Journal of Learning for Development. – 2023. – Vol. 10, № 2. – P. 177-195. – Режим доступу : https://doi.org/10.56059/jl4d.v10i2.777. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | In this research, digital technologies that will potentially be useful for teachers in an inclusive educational space were considered. The combined classification of digital technologies of inclusive direction, including software and hardware in three main areas, is offered: for training and repetition; to help with learning; and to expand learning opportunities. The authors developed and theoretically substantiated a model for preparing pre-service teachers to use digital technologies in an inclusive educational space. The effectiveness of the developed model was tested through a pedagogical experiment that involved three tests based on criteria. The effectiveness of the authors’ model was confirmed by the sign test at the significance level of 0.05. |
Опис: | У цьому дослідженні цифрові технології, які потенційно будуть корисними для вчителів у були розглянуті інклюзивний освітній простір. Комбінована класифікація цифрових технологій пропонується інклюзивний напрямок, що включає програмно-технічне забезпечення за трьома основними напрямками: для навчання і повторення; допомагати в навчанні; і розширити можливості навчання. Автори розробили теоретично обґрунтовано модель підготовки вчителів початкової стадії до цифрового використання технології в інклюзивному освітньому просторі. Ефективність розробленої моделі склала перевірено за допомогою педагогічного експерименту, який включав три тести на основі критеріїв. Ефективність моделі авторів підтверджено знаковим тестом на рівні значущості 0,05. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12699 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
EFFECTIVENESS OF DIGITAL TECHNOLOGIES IN INCLUSIVE LEARNING FOR TEACHER PREPARATION.pdf | 856,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.