Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12841
Title: | Популяризація туризму в кіно та відеоіграх |
Other Titles: | Promotion of Tourism in Cinema and Video Games |
Authors: | Єпик, Даниїл Валерійович Epik, Danyil Vаleriyovych |
Keywords: | кіно комп’ютерні ігри туризм cinema computer games tourism |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | СНАУ |
Citation: | Факультет агротехнологій та природокористування ; наук. керівник В. П. Онопрієнко |
Abstract: | Магістерська робота присвячена дослідженню популяризації туризму через кіно та відеоігри як ефективного інструмента залучення нових туристичних потоків і формування позитивного іміджу дестинацій. Сучасні медіа є потужним засобом впливу на масову аудиторію, здатним створювати емоційний зв’язок із місцями, зображеними на екрані чи в ігровому просторі. Завдяки цьому кіно та відеоігри виступають своєрідними амбасадорами регіонів, сприяючи зростанню інтересу до подорожей у реальний світ. У дослідженні проаналізовано феномен "екранного туризму" (screen tourism), який стає дедалі популярнішим серед сучасних мандрівників. Відвідування локацій, показаних у фільмах, серіалах чи відеоіграх, не лише задовольняє емоційні потреби глядачів і геймерів, але й стимулює економічний розвиток регіонів. Як приклади наведено успішні кейси, зокрема вплив кіносаги "Володар перснів" на туризм у Новій Зеландії або зростання відвідуваності місць, зображених у популярних відеоіграх, таких як Assassin’s Creed чи RE 8. У роботі визначено ключові аспекти взаємодії між туристичною та медіаіндустрією, зокрема партнерські проєкти, використання відомих локацій у кіно та відеоіграх, а також можливості створення нових туристичних продуктів на основі популярних медіа. Особлива увага приділена впливу візуальної репрезентації дестинацій на сприйняття аудиторією: зображення культури, історії, архітектури та природних багатств сприяють формуванню позитивного іміджу місць і викликають бажання їх відвідати. Також досліджено виклики, пов’язані з використанням кіно та відеоігор для просування туризму, серед яких ризики надмірного туристичного навантаження, потреба в захисті культурної та природної спадщини, а також складнощі в інтеграції медіаконтенту в локальні маркетингові стратегії. 3 Результати дослідження підкреслюють важливість розвитку співпраці між туристичними організаціями, кінокомпаніями та розробниками відеоігор. Використання новітніх цифрових технологій, таких як доповнена реальність і віртуальні тури, дозволяє посилити ефективність популяризації туристичних дестинацій. Отже, кіно та відеоігри мають значний потенціал у сфері туристичного маркетингу, відкриваючи нові можливості для інноваційного просування регіонів, залучення широкої аудиторії та формування емоційного зв’язку з дестинаціями. Ця тема є актуальною для подальшого дослідження і створення комплексних стратегій популяризації туризму через сучасні медіа. |
Description: | The study focuses on the promotion of tourism through cinema and video games as an effective tool for attracting new tourist flows and shaping a positive image of destinations. Modern media serve as a powerful means of influencing mass audiences, capable of creating an emotional connection with locations depicted on screen or in virtual game spaces. As a result, cinema and video games act as ambassadors for regions, fostering increased interest in real-world travel. The research examines the phenomenon of screen tourism, which is becoming increasingly popular among modern travelers. Visiting locations featured in films, TV series, or video games not only fulfills the emotional needs of viewers and gamers but also stimulates economic development in these regions. Examples include the influence of the "The Lord of the Rings" film series on tourism in New Zealand and the growing visitation of places depicted in popular video games such as Assassin’s Creed and Resident Evil 8. 4 The study identifies key aspects of interaction between the tourism and media industries, including collaborative projects, the use of iconic locations in films and video games, and opportunities to create new tourism products based on popular media. Special attention is given to the impact of visual representation of destinations on audience perception: depictions of culture, history, architecture, and natural attractions contribute to building a positive image of places and inspire a desire to visit them. Challenges associated with the use of cinema and video games for tourism promotion are also explored. These include the risks of overtourism, the need to protect cultural and natural heritage, and the complexities of integrating media content into local marketing strategies. The findings emphasize the importance of fostering collaboration between tourism organizations, film companies, and video game developers. Leveraging advanced digital technologies, such as augmented reality and virtual tours, can significantly enhance the effectiveness of promoting tourist destinations. Thus, cinema and video games hold significant potential in tourism marketing, opening new opportunities for innovative regional promotion, engaging a broad audience, and establishing an emotional connection with destinations. This topic remains relevant for further research and the development of comprehensive strategies for promoting tourism through modern media. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12841 |
Appears in Collections: | Агротехнологій та природокористування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магістерська кваліфікаційна робота Єпик Даниіла Валерійовича.pdf Restricted Access | 2,06 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.