Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12983
Назва: Організаційно-практичні аспекти обліку та інвентаризації палива комунального підприємства
Інші назви: Organizational and Practical Aspects of Fuel Accounting and Inventory of a Municipal Enterprise
Автори: М’якушенко, Дар’я Миколаївна
Myakushenko, Daria
Ключові слова: матеріали
паливо
списання
materials
fuel
write-off
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник С. А. Гаркуша
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню організаційно-практичних аспектів обліку та інвентаризації палива комунального підприємства. В роботі розглянуто сутність поняття паливно-мастильних матеріалів, підходи до висвітлення його змісту, а також трактування цього поняття відомими науковцями, які досліджують дане питання. Розкрито загальні положення обліку палива. Проведено дослідження нормативно-правового регулювання обліково-інвентаризаційного процесу палива, підприємств, за допомогою законодавчих та нормативних документів, постанов, НП(С)БО, інструкцій, які затверджені Кабінетом Міністрів України в сфері обліку палива. Проведено дослідження організаційно-економічної характеристики КНП СОР «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», на основі фінансової звітності розраховано показники, які стосуються структури майна, чистих активів, аналіз капіталу підприємства, динаміки показників ліквідності та фінансової стійкості. Проаналізовано організацію облікового процесу палива з урахуванням особливостей програмного забезпечення. Ключовим фактором для успішної організації облікових процесів паливно-мастильних матеріалів є ефективне управління цими процесами. Для досягнення ефективного управління необхідна належна організація обліку, яка забезпечує необхідну інформацію для прийняття управлінських рішень. Для поліпшення обліку та інвентаризації палива комунального підприємства пропонується використовувати рекомендуємо використовувати BAS Медицина. Програма автоматизує різні аспекти діяльності медичної організації, зокрема удосконалить автоматизацію процесу обліку надходжень, витрат, залишків палива на складах, можливість проведення інвентаризацій та моніторингу фізичного залишку палива, що дозволяє своєчасно виявляти різниці між фактичними і обліковими даними. Використання такого програмного продукту дозволить значно полегшити облік палива, знизити ймовірність помилок та покращити процес інвентаризації, забезпечуючи ефективність управління ресурсами комунального підприємства.
Опис: The qualification paper is dedicated to the study of organizational and practical aspects of fuel accounting and inventory in a municipal enterprise. The paper discusses the essence of the concept of fuel and lubricating materials, approaches to outlining its content, as well as the interpretation of this concept by well-known scientists who have studied this issue. It reveals the general provisions of fuel accounting. The study examines the legal and regulatory framework of the fuel accounting and inventory process in enterprises, using legislative and regulatory documents, decrees, National Accounting Standards of Ukraine, instructions approved by the Cabinet of Ministers of Ukraine in the field of fuel accounting. A study was conducted on the organizational and economic characteristics of the KNP SOR "Sumy Regional Center for Emergency Medical Assistance and Disaster Medicine." Based on the financial statements, indicators related to the structure of assets, net assets, capital analysis of the enterprise, and dynamics of liquidity and financial stability indicators were calculated. The organization of the fuel accounting process was analyzed, taking into account the features of the software. A key factor for the successful organization of accounting processes for fuel and lubricants is effective management of these processes. To achieve effective management, proper accounting organization is required, which provides the necessary information for decision-making. To improve the fuel accounting and inventory of the municipal enterprise, it is recommended to use BAS Medicine. The program automates various aspects of the activities of a medical organization, particularly improving the automation of the process for accounting fuel receipts, expenditures, and stock balances, as well as enabling inventory checks and monitoring of physical fuel stock, which allows for timely detection of discrepancies between actual and recorded data. The use of this software product will significantly ease fuel accounting, reduce the likelihood of errors, and enhance the inventory process, ensuring the effectiveness of resource management in the municipal enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12983
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мякушенко-диплом.pdf
  Restricted Access
2,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.