Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13119
Title: Дослідження ефективності роботи системи для внесення мінеральних добрив із змінною нормою
Other Titles: Research on the efficiency of a variable rate fertilizer application system
Authors: Гуков, Я. Ю.
Gukov, Ya. Yu.
Keywords: обприскування
повторне внесення
пестициди
spraying
reapplication
pesticides
Issue Date: 2024
Publisher: СНАУ
Citation: Інженерно-технологічний факультет ; наук. керівник Ф. М. Харченко
Abstract: Це дослідження було зосереджено на оцінці точності обприскування за різних умов швидкості трактора за допомогою польових експериментів та аналізу даних. У цьому дослідженні використовується польовий обприскувач із крилами штанги, розділеними на праву та ліву секції, де швидкість потоку рідини до кожної секції контролюється пропорційними клапанами з часом повного відкриття та закриття 3 с, залежно від інформації про швидкість. Використовуючи замкнуту систему керування, що складається з витратоміра, пропорційного клапана та блоку керування, клапани контролюються внутрішніми блоками. Спостереження показують, що коли швидкість трактора зростає до певного рівня, система ефективно регулює норму внесення, близьку до цільового значення, і підтримує контроль над зміною швидкості руху під час усіх польових випробувань.
Description: This study focused on evaluating the spraying accuracy under different tractor speed conditions through field experiments and data analysis. This study uses a field sprayer with boom wings divided into right and left sections, where the liquid flow rate to each section is controlled by proportional valves with a full opening and closing time of 3 s, depending on the speed information. Using a closed-loop control system consisting of a flow meter, a proportional valve and a control unit, the valves are controlled by internal units. Observations show that when the tractor speed increases to a certain level, the system effectively regulates the application rate close to the target value and maintains control over the change in driving speed during all field tests.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13119
Appears in Collections:Інженерно-технологічний

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
208_Гуков Я.Ю._робота.pdf
  Restricted Access
1,44 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.