Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13119
Title: | Дослідження ефективності роботи системи для внесення мінеральних добрив із змінною нормою |
Other Titles: | Research on the efficiency of a variable rate fertilizer application system |
Authors: | Гуков, Я. Ю. Gukov, Ya. Yu. |
Keywords: | обприскування повторне внесення пестициди spraying reapplication pesticides |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | СНАУ |
Citation: | Інженерно-технологічний факультет ; наук. керівник Ф. М. Харченко |
Abstract: | Це дослідження було зосереджено на оцінці точності обприскування за різних умов швидкості трактора за допомогою польових експериментів та аналізу даних. У цьому дослідженні використовується польовий обприскувач із крилами штанги, розділеними на праву та ліву секції, де швидкість потоку рідини до кожної секції контролюється пропорційними клапанами з часом повного відкриття та закриття 3 с, залежно від інформації про швидкість. Використовуючи замкнуту систему керування, що складається з витратоміра, пропорційного клапана та блоку керування, клапани контролюються внутрішніми блоками. Спостереження показують, що коли швидкість трактора зростає до певного рівня, система ефективно регулює норму внесення, близьку до цільового значення, і підтримує контроль над зміною швидкості руху під час усіх польових випробувань. |
Description: | This study focused on evaluating the spraying accuracy under different tractor speed conditions through field experiments and data analysis. This study uses a field sprayer with boom wings divided into right and left sections, where the liquid flow rate to each section is controlled by proportional valves with a full opening and closing time of 3 s, depending on the speed information. Using a closed-loop control system consisting of a flow meter, a proportional valve and a control unit, the valves are controlled by internal units. Observations show that when the tractor speed increases to a certain level, the system effectively regulates the application rate close to the target value and maintains control over the change in driving speed during all field tests. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13119 |
Appears in Collections: | Інженерно-технологічний |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
208_Гуков Я.Ю._робота.pdf Restricted Access | 1,44 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.