Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13170
Назва: Маркетингове управління конкурентоспроможністю продукції аграрного підприємства
Інші назви: Marketing management of the competitiveness of agricultural enterprise products
Автори: Макаренко, Микола Борисович
Makarenko, Mykola Borysovich
Ключові слова: онкурентоспроможність
аграрний бізнес
управління конкурентоспроможністю продукції
competitiveness
agricultural business
product competitiveness management
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Макарова
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів удосконалення маркетингового управління конкурентоспроможністю продукції аграрного підприємства. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрної продукції, визначено сутність та критерії конкурентоспроможності аграрної продукції, охарактеризовано фактори, що формують її рівень, проаналізовано сучасний стан ринку аграрної продукції. Крім того автором розглянуто моделі управління конкурентоспроможністю продукції. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання рівня конкурентоспроможності с.-г. продукції підприємства, проведено його SWOT-аналіз та визначено взаємозв’язок між конкурентоспроможністю продукції та конкурентоспроможності підприємства загалом. В третьому розділі обґрунтовано напрями стратегічного управління конкурентоспроможністю продукції. Обґрунтовано ідею випуску нового виду аграрної продукції. На основі проведеного PESTEL-аналіз розглянуто та обґрунтовано можливість експорту підприємством аграрної продукції на міжнародні ринки. Здійснено оцінювання економічної ефективності виробництва органічної сої та визначено переваги виробництва органічного виробництва с.-г. продукції ля аграрного підприємства.
Опис: The qualification work is devoted to finding ways to improve marketing management of the competitiveness of agricultural enterprise products. The first section examines the theoretical and methodological foundations of marketing management of the competitiveness of agricultural products, defines the essence and criteria of the competitiveness of agricultural products, characterizes the factors that form its level, and analyzes the current state of the agricultural product market. In addition, the author considers models of product competitiveness management. The second section presents the organizational and economic characteristics of the studied enterprise, analyzes its marketing activities. In addition, an assessment of the level of competitiveness of agricultural products of the enterprise was carried out, its SWOT analysis was conducted and the relationship between the competitiveness of products and the competitiveness of the enterprise as a whole was determined. The third section substantiates the directions of strategic management of product competitiveness. The idea of producing a new type of agricultural product is substantiated. Based on the conducted PESTEL analysis, the possibility of exporting agricultural products to international markets by the enterprise is considered and substantiated. The economic efficiency of organic soybean production is assessed and the advantages of organic agricultural production for an agricultural enterprise are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13170
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко М. Б._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.